۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۰۲
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85362258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ بیمارستان در خراسان جنوبی آماده افتتاح است

۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۰۲
کد خبر: 85362258
۲ بیمارستان در خراسان جنوبی آماده افتتاح است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: بیمارستان‌های جدید شهرستان‌های خوسف و بشرویه دهه فجر امسال با حضور مهمانان کشوری افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ جواد قناعت روز دوشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های بهداشت و درمان استان افزود: بهره برداری این ۲ بیمارستان از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در استان خراسان جنوبی است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات دولت طی ۲ سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: دستگاه MRI شهرستان‌های فردوس و طبس، ارتقای دانشکده‌های علوم پزشکی قاین و فردوس، تامین بالگرد اورژانس از جمله تجهیزات درمانی است که برای استان تامین شده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ارتقای شاخص‌های بهداشتی استان از نتایج توجهات دولت به حوزه بهداشت و درمان در این استان است.

وی با اشاره به مطالبه مردم شهرستان بشرویه درخصوص تسریع در روند احداث بیمارستان دوم این شهرستان خاطرنشان کرد: همه تلاش بر این بود که پروژه به سرعت تکمیل شود و به مردم شهرستان بشرویه خدمات رسانی کند.

قناعت ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های دانشگاه علوم پزشکی، برخی از خدمات درمانی در بیمارستان اول و برخی خدمات در بیمارستان دوم ارائه خواهد شد و به عبارتی ۲ بیمارستان مکمل یکدیگر خواهند بود.

وی با اشاره به روند اجرای کار در بیمارستان خوسف گفت: کار شبانه روزی نیروهای دانشگاه علوم پزشکی به جهت سرعت دادن به روند عملیات اجرایی در این پروژه قابل تحسین است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره وضعیت موجود این پروژه عنوان کرد: باید تلاش شود که محوطه سازی بیمارستان هم قبل از افتتاح پروژه به صورت کامل انجام شود.

وی از تامین نیروی انسانی مورد نیاز این ۲ بیمارستان خبر داد و گفت: به جهت اینکه در روند خدمات دهی بیمارستان‌ها خللی ایجاد نشود، جذب نیروی انسانی مورد نیاز قبل از افتتاح پروژه‌ها انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha