۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85362281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارائه خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد خوزستان با همکاری سازمان نظام پزشکی

اهواز - ایرنا - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: سازمان نظام پزشکی استان برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان با این نهاد حمایتی تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.

جمال شیبه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این تفاهم‌نامه به منظور همکاری متقابل و هم‌افزایی برای استفاده از منابع و امکانات موجود برای دسترسی هر چه بیشتر و بهتر مددجویان کمیته امداد از خدمات درمانی و سلامتی استان منعقد شده است.

وی گفت: در قالب این تفاهم‌نامه ارائه خدمات ضروری بهداشتی، درمانی و توانبخشی به مددجویان با همکاری سازمان نظام پزشکی ارائه خواهد شد.

شیبه ادامه داد: همچنین مقرر شد که فعالیت‌های نوع دوستانه جامعه پزشکی استان و ارائه خدمات رایگان بهداشتی و سلامتی به مددجویان در مناطق روستایی و محروم خوزستان انجام شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اظهار کرد: در این راستا بانک اطلاعاتی از نیازسنجی‌های بهداشتی و درمانی مددجویان با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار گردآوری و در اختیار این سازمان قرار داده خواهد شد.

وی گفت: سازمان نظام پزشکی خوزستان نیز در این تفاهم‌نامه متعهد شد ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان مناطق محروم را از برنامه‌های دارای اولویت این سازمان قرار دهد.

شیبه در ادامه سخنان خود توضیح داد: همچنین فهرست مراکز درمانی داوطلب اعم از مطب‌ها، درمانگاه‌ها و کلینیک‌های بخش غیردولتی که آماده ارائه خدمات رایگان و یا با تخفیف به مددجویان هستند اعلام شود.

به گزارش ایرنا، ۱۳۰ هزار خانواده معادل پنج درصد جمعیت خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha