دارالقرآن‌های بسیج در مراغه و مرند افتتاح شد

مراغه- ایرنا- معاون تعلیم و تربیت سپاه عاشورا گفت: همزمان با ولادت باسعادت امام جوادالائمه (ع)، ۱۱۴ دارالقرآن بسیج در سراسر کشور افتتاح شد که دارالقرآن‌های شهرستان‌های مراغه و مرند هم در میان آنها قرار دارد.

«حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده» روز دوشنبه در حاشیه افتتاح دارالقرآن بسیج مراغه به خبرنگار ایرنا بیان کرد: توانمندسازی بسیجیان و فعالیت‌های قرآنی آنان در دارالقرآن‌های بسیج و واحدهای قرآنی مساجد از جمله رویکردهای معاونت تعلیم و تربیت سپاه عاشوراست.

دارالقرآن‌های بسیج در مراغه و مرند افتتاح شد
دارالقرآن‌ بسیج مراغه افتتاح شد

وی با بیان اینکه ۱۱ دارالقرآن دیگر هم در شهرستان‌های مختلف استان در حال ایجاد است، افزود: برای راه‌اندازی دارالقرآن‌های مراغه و مرند یک میلیارد تومان هزینه شد تا ترویج و ترغیب جوانان و نوجوانان این شهرستان‌ها به قرآن کریم گسترش یابد.

وی همچنین تاکید کرد که قرآن در بین ما مسلمانان نباید مهجور باشد و ادامه داد: فعالیت‌های قرآنی بسیجیان و ایجاد دارالقرآن‌های بسیج در شهرستان‌های مختلف استان نیز با همین هدف پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا دارالقرآن «بقیه‌الله» بسیج مراغه در خیابان «ژاندارمری» قرار دارد و فعالیت‌های قرآنی بسیجیان در این دارالقرآن با حضور جوانان و نوجوانان بسیجی از فردا، سه‌شنبه آغاز می‌شود.

گفتنی است آئین افتتاحیه ۱۱۴ دارالقرآن بسیج کشور که دارالقرآن‌های مراغه و مرند هم در بین آنها قرار دارد، ساعاتی قبل با حضور «سردار پاسدار حسین سلامی» در تهران و با حضور جمعی از فعالان قرآنی برگزار شد.

«سردار سلامی» در این آیین از فعالیت‌های قرآنی بسیج ابراز خرسندی کرد و گفت: این رویداد گام بلند بسیج در عرصه توسعه فعالیت‌های قرآنی جامعه به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha