۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85362301
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات آمادگی جسمانی همدان انتخاب شد

۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبر: 85362301
رئیس هیات آمادگی جسمانی همدان انتخاب شد

همدان- ایرنا- سید محمد عیوقیان روز دوشنبه با رای مجمع انتخابات هیات آمادگی جسمانی استان همدان به مدت چهار سال به ریاست این هیات انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مجمع که با حضور احمد گواری سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی؛ علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضا برگزار شد مریم روحی، میثم ناصرنژاد و سید محمد عیوقیان برای احراز پست ریاست هیات آمادگی جسمانی استان همدان نامزد شده بودند.

پس از کناره گیری میثم ناصرنژاد؛ انتخابات با حضور مریم روحی و سید محمد عیوقیان به عنوان کاندیدا این انتخابات انجام شد و سید محمد عیوقیان توانست با کسب ۱۴ رای از مجموع ۲۳ رای ماخوذه برای مدت چهار سال سکان این هیات ورزشی را بدست بگیرد و مریم روحی نیز ۹ رای را به خود اختصاص داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مجمع و پس از برگزاری روند انتخابات گفت: از هیات آمادگی جسمانی انتظار می رود در استعدادیابی و آموزش فعالیت خوبی در این چهار سال از خود به نمایش بگذارد.

وی افزود: سلامتی آحاد مردم در درجه اول در اولویت فعالیت های این هیات باید قرار گرفته و زمینه ای برای مردم فراهم شود تا ارزان ورزش کنند.

علی حقیقی ادامه داد: بدون شک فعالیت تاثیرگذار این هیات چنانچه در بین اقشار مختلف مردم توسعه پیدا کند می تواند نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط در جامعه داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان یادآور شد: این اداره کل نیز تمام قد و با تمام توان از این هیات حمایت خواهد کرد تا نیروهای جوان و توانمند آن با قدرت به فعالیت بپردازند.

در ادامه این مجمع با اکثریت آراء اعضای مجمع، سوسن فتاحی به عنوان نایب رییس، پریسا فتحیان به عنوان خزانه دار، علی ضمیری کامل، مریم بشیری و ایرج سیف هم به عنوان عضو هیات رئیسه هیات آمادگی جسمانی استان همدان انتخاب شدند.

علی ضمیری کامل پیش از این به مدت ۶ ماه سرپرستی هیات آمادگی جسمانی‌ همدان را برعهده داشت.

فدراسیون آمادگی جسمانی سال گذشته با جدا شدن تعدادی از رشته های زیرمجموعه آن از فدراسیون همگانی تشکیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha