۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85362335
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تریبون آزاد انتخاباتی در شهرستان قرچک برگزار شد

قرچک – ایرنا- تریبون آزاد انتخاباتی با موضوع دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روی دوشنبه در شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، نخستین تریبون آزاد انتخاباتی شهرستان قرچک با هدف تبیین اهمیت انتخابات و افزایش شور و نشاط انتخابات در خیابان اصلی داودآباد و دبیرستان نمونه ارشاد برگزار شد.

فرماندار شهرستان قرچک در خصوص لزوم اجرای برنامه تریبون آزاد و کرسی‌های آزاد اندیشی انتخابات و اهمیت آن در افزایش مشارکت مردم در این رویداد مهم سیاسی گفت: استقبال پرشور مردم و به ویژه جوانان از برنامه تریبون آزاد انتخاباتی نشان داد که در صورت شنیده شدن صدای مردم و رفع دغدغه‌ها و پاسخگویی مناسب مسئولان، می‌توان همچون همیشه، شاهد مشارکت عظیم مردم در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی جامعه بود.

حسین فخاری افزود: قشرهای مختلف مردم می‌توانند از طریق این تریبون‌های آزاد، مشکلات، دغدغه‌ها، مطالبات و همچنین انتظارات خود را از نمایندگان مجلس بیان کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف برگزاری تریبون های آزاد انتخاباتی، افزایش شور و نشاط اجتماعی در شهرستان و همچنین تبیین اهمیت انتخابات است.

تریبون آزاد انتخاباتی در شهرستان قرچک برگزار شد

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان قرچک تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب شهروندان از این برنامه، تریبون های آزاد در سایر محلات و مدارس و همچنین در مساجد برگزار خواهد شد.

در این تریبون‌های آزاد انتخاباتی که با همکاری کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان، حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، بسیج رسانه و بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه ۱۵ خرداد و اداره آموزش و پرورش برگزار شد، جمعی از شهروندان و رأی اولی های قرچک به بیان دیدگاهها و نظرات خود در باره شرکت در انتخابات پرداختند.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز ۱۱ اسفند برگزار می شود.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha