عملیات‌های همزمان گروه‌های مقاومت علیه اشغالگران/ زخمی شدن ۲۹ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت

تهران- ایرنا- گروه‌های مختلف مقاومت فلسطین در نوار غزه چند عملیات همزمان را علیه ارتش رژیم صهیونیستی در محورهای مختلف نبرد زمینی انجام داده و ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شبکه المیادین، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی را با راکت «الیاسین ۱۰۵» در غرب شهر خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داده و آن را منهدم کرده است.

القسام همچنین از هدف قرار دادن یک تیم پیاده نظام صهیونیست با راکت‌های ضد نفر در غرب خان یونس و کشته و زخمی کردن آنها خبر داد.

گردان‌های شهید ابو علی مصطفی شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد: یگان‌های توپخانه محل تجمع نظامیان دشمن در شرق غزه را هدف قرار دادند.

شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین همچنین گزارش داد: یگان‌های ما محل استقرار خودروهای نظامی دشمن در شرق غزه را با خمپاره‌های سنگین هدف قرار دادند.

گردان‌های «مجاهدین» شاخه نظامی جنبش مجاهدین فلسطین نیز اعلام کرد: درحال درگیری شدید با نظامیان نفوذ کرده رژیم اشغالگر در خان یونس هستیم.

در همین راستا، گردان‌های «مقاومت ملی» شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز گزارش داد: با انجام یک کمین علیه نیروهای دشمن در اردوگاه «البریج» آنها را کشته و مجروح کردیم.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ نظامی آن در جنگ غزه مجروح شده‌اند.

به گزارش ایرنا، حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و هشتمین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به بیش از ۲۵ هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس جعلی خود ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

با گذشت ۱۰۸ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، حجم خودسانسوری نیز در ارتش رژیم صهیونیستی بسیار بالاتر رفته و خانوداه‌های نظامیان صهیونیست از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند.

در این زمینه گاهی اتفاق افتاده است که یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارایه می دهد و ولوله‌ای در سرزمین‌های اشغالی ایجاد می‌کند. نظیر آماری که چندی پیش یک افسر صهیونیست درباره کشته‌های این رژیم در نوار غزه افشا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha