تاکید رسانه‌های فارس بر ضرورت نگاه نو رسانه‌ای در بزرگداشت دهه مبارک فجر

شیراز – ایرنا –  نمایندگان رسانه‌های فارس پیشنهادات خود را برای گرامیداشت و برپایی شکوهمند سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ارائه کردند و ضرورت نگاه نو رسانه‌ای در این زمینه فصل مشترک این پیشنهادات بود.

به گزار خبرنگار ایرنا، نخستین نشست کمیته تخصصی رسانه‌های مکتوب و برخط فارس ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی عصر امروز با حضور نمایندگان رسانه‌های برخط و مکتوب فارس برگزار شد و مسئولان رسانه‌های فارس بر لزوم تولیدات محتوای رسانه‌ای با نگاهی نو تاکید کردند.

اختصاص ویژه نامه دهه فجر در روزنامه‌ها و طراحی پوستر و روزشمار، اینفوگرافی، چاپ گزارش ها و مقالاتی با هدف پیوند دادن بهتر فرزندان دهه هشتاد و نود با دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی از پیشنهاداتی بود که از طرف نمایندگان این رسانه ها مطرح و مقرر شد هر رسانه با توجه به امکانات و مقتضیات خود اقداماتی را در این باره انجام دهد.

تاکید رسانه‌های فارس بر ضرورت نگاه نو رسانه‌ای در بزرگداشت دهه مبارک فجر

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه این نشست با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: شورای هماهنگی کشور، سالانه ساختار مشخصی را برای بزرگداشت دهه فجر و برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن تعریف و آیین نامه‌ای را در این خصوص به استان ابلاغ می کند.

غلامرضا خوش‌اقبال افزود: امسال برای نخستین بار کنترل ساختارهای رسانه‌ای دهه فجر و راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه به به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده و بر این اساس کمیته تخصصی نظارت و کنترل رسانه‌ها در این زمینه در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها تشکیل شد.

نمایندگانی از خبرگزاری جمهوری اسلامی، صدا و سیما، روزنامه های خبرجنوب، عصر مردم، تماشا، سبحان، خبرگزاری پیام خبر در نخستین نشست کمیته تخصصی رسانه های مکتوب و برخط فارس ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی حضور داشتند و راهکارها و پیشنهاداتی برای تولید محتوای هرچه بهتر درخصوص دهه فجر و راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه ارائه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha