افراد شایسته دارای قدرت تحول به مردم معرفی کنیم

اصفهان - ایرنا - رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: مهمترین مکانیسم انتخابات مردم هستند، لذا باید افراد شایسته دارای قدرت تحول را شناسایی و به مردم معرفی و وارد مجلس کرد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، اکبر خلیلیان شامگاه دوشنبه در دومین نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان با اشاره به نقش کارشکنی برخی دشمنان داخلی و خارجی در انتخابات آینده ایران اظهار کرد: بسیاری از دشمنان از جمله آمریکا و اسرائیل اذعان بر قوی بودن کشور ایران دارند و از طریق رسانه‌های خود اعلام می‌کنند اما برخی از رسانه‌های داخلی و نیز رسانه‌های فارسی زبان سعی در ضعیف جلوه دادن کشور دارند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: اگر به تحولات ۴۰ سال گذشته بنگریم راه موفقیت از مسیر انقلاب گذشته تا به امروز رسیده اما در این مسیر درست منکر حضور برخی افراد نالایق در عرصه اداره کشور حتی در راس مدیریت ها هم نیستیم.
وی ادامه داد: نسل جوان امروز ما مطالبه‌گر است اما نباید اجازه داد انتخابات را بی فایده تلقی کنند.

اگر فرد قوی به مجلس نفرستیم محکوم به حفظ وضع موجودیم
خلیلیان گفت: هر انتخاباتی می‌تواند یک انقلاب جدید و تحول ایجاد کند که در راس آن ها مجلس شورای اسلامی است که می تواند منشا تحولات و جهاد تبیین مورد تاکید رهبری باشد.
وی تاکید کرد: برای رسیدن به یک مجلس تراز انقلاب باید جهادی تصمیم گرفته و با انتخاب افراد اصلح تحول ایجاد کنیم.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: مهمترین مکانیسم انتخابات مردم هستند، لذا باید افراد شایسته دارای قدرت تحول را شناسایی و به مردم معرفی و وارد مجلس کرد.
وی بیان داشت: اگر نتوانیم این دوره، نماینده مجلس قوی دارای قدرت تحول به مجلس شورای اسلامی بفرستیم محکوم به حفظ وضعیت موجود یا حتی از دست دادن وضعیت موجود هستیم.

تایید صلاحیت جدید مشارکت را بالا می برد

محمد علی قیصریها نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان نیز در این نشست گفت: مهمترین وظیفه برای وحدت نیروهای انقلاب مشارکت و سپس انتخاب فرد شایسته است و وظیفه ما در این ائتلاف شکل‌دهی این وحدت در استان و شهرستان‌ها است.
وی افزود: معتقد هستم تایید و احراز صلاحیت‌های اخیر، افزایش مشارکت مردم را بیشتر می‌کند زیرا در برخی شهرستان‌ها تعداد نفرات تاثیرگذار و مشارکت را افرایش می‌دهد.

نمایندگان شهرستانی خروجی جلسات ائتلاف را به اعضاء منتقل می‌کنند

عبد الله حق شناس نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در ادامه نشست نیز اضافه کرد: تا کنون جلسات مختلفی بین دبیران شهرستان‌ها در این ائتلاف برگزار و توضیحات لازم انجام گرفته است.
وی افزود: هر شهرستان با توجه به کارگروه منتخب ائتلاف ۳ تا ۵ نفر را برگزیده‌اند که این افراد به عنوان نماینده ائتلاف مهمترین تصمیمات را به سایر افراد زیر مجموعه منتقل می‌کنند.


مشکلات جامعه نباید موجب فاصله گرفتن از صندوق رای شود
محمدرضا بکرانی، دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان اصفهان نیز در این نشست در مورد افزایش مشارکت در انتخابات گفت: افزایش مشارکت و سطح مشارکت راه‌های مختلف دارد ولی نخبگان سیاسی بهتر می‌توانند با نگاه دغدغه‌مند و نیز با ابزار تبیین و شفافیت به نیازهای مغفول مانده بپردازند.
وی افزود: مخاطبان دانشجو از یک سو و مردم کوچه و بازار از سوی دیگر و نیز قشر ایثارگر و جانباز از دیگر سو، به دنبال مطالبات خود در افزایش کیفیت معیشت و رفاه اجتماعی هستند اما نخبگان سیاسی نباید اجازه دهند مشکلات جامعه موجب فاصله گرفتن از پای صندوق‌های رای شود.

۱۰ صنف تاکنون با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب جلسه داشتند
مهدی بصراوی دبیر کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بیان داشت: معتقد بر نظارت عملکرد نمایندگان هستیم اما برای انتخاب و ورود افراد شایسته به مجلس باید کادرسازی بخصوص در حوزه جوانان کرد.
وی افزود: تا کنون با ۱۰ صنف جلسه داشته و در تلاش هستیم روند افراد منتخب را تشریح کنیم تا در آینده با همدلی و هماهنگی نمایندگان اصلح را به مجلس بفرستیم.

به گزارش ایرنا، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی یک تشکل کشوری است که شعار آن «عقلانیت، معنویت و عدالت» است که ریاست این شورای کشوری را غلام حسین حداد عادل بر عهده دارد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ۲۸ شهرستان اصفهان فعال است، پنج شورای شهرستان در شهر اصفهان و مابقی ۲۳ شهرستان با تشکیل یک هیات مرکزی به این حلقه متصل می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha