تقارن کسب رای اعتماد استاندار با ولادت جوان ترین امام شیعیان منشا توسعه آذربایجان شرقی است

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و فرمانده سپاه عاشورا با صدور پیامی، انتخاب « مالک رحمتی» به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی را تبریک گفتند و اظهار کردند: تقارن کسب رای اعتماد استاندار جدید از هیئت وزیران با سالروز ولادت جوان‌ترین امام شیعیان حضرت امام جواد الائمه(ع) و سوابق تجارب ارزنده سرمنشا توسعه و آبادانی آذربایجان شرقی است.

به گزارش ایرنا، در ادامه متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم آمده است: انتخاب شایسته جناب آقای دکتر مالک رحمتی را به سمت استاندار آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم که بیانگر تعهد و روحیه مردمی و خدمتگزاری در صحنه‌های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می‌ کنم.

وی با آرزوی توفیقات روز افزون برای جناب آقای دکتر مالک رحمتی برای رسیدن به اهداف جهادی و تحول آفرین دولت مردمی نظام اسلامی؛ سربلندی همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

وی می افزاید: همچنین از خدمات شایسته مرحوم سردار زین العابدین رضوی خرّم که در طول مدت حضورش در سمت استانداری آذربایجان شرقی و خدمت مخلصانه در عرصه مدیریت، الگویی برجسته از مردمداری، دلسوزی و تلاش را به یادگار گذاشت نهایت سپاس و قدردانی را دارم و به روح پرفتوح وی سلام و صلوات می فرستم.

تقارن کسب رای اعتماد استاندار جدید از هیئت وزیران سرمنشا توسعه آذربایجان شرقی است

نوید تداوم و تسریع پیشرفت آذربایجان شرقی در دوره جدید

سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلیزاده» نیز با صدور پیام تبریک که روز دوشنبه در اختیار رسانه ها قرار گرفت، آمده است: جناب آقای دکتر مالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان‌شرقی با سلام و تحیات انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندار و نماینده ارشد دولت در استان ولایت مدار آذربایجان‌شرقی را صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

در ادامه این پیام آمده است: انتصاب شما که برخوردار از عناصری همچون، جوانی و سرزندگی، تحصیلات عالیه و برخوردار از تجارب مدیریت های ملی هستید، نوید تداوم و تسریع پیشرفت استان در دوره جدید می باشد.

در این پیام آمده است: ان شاءالله با تکریم و تعظیم یاد و نام استاندار جهادی، پرتلاش و فقید استان،جانباز و آزاده سرافراز مرحوم سردار خرّم، برای جنابعالی از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون آرزومندم و باور دارم که ره آورد توفیق شما، افزایش رضایتمندی مردم خواهد بود.

سردار عباسقلیزاده در این پیام افزوده است: «سپاه عاشورا» برای تداوم راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در همکاری و هم افزایی با دولت ها، آمادگی کامل داشته و برای پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم در جهت تقویت و به‌کارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌های تضمین‌کننده پیشرفتِ استان و مانع زدایی از روند بهبود معیشت و خدمت مضاعف به این‌مردم نجیب و شریف در کنار شما خواهد بود.

شاهد پیشرفت و توسعه آذربایجان شرقی و رضایتمندی مردم عزیز خواهیم بود

امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی فرمانده قراگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان نیز با صدور پیامی، انتصاب «مالک رحمتی» به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی را تبریک گفت.

متن پیام امیر سرتیپ شفیعی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر گرانقدر، جناب آقای دکتر مالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی انتصاب شایسته شما به عنوان استاندار استان شهیدپرور و ولایتمدار آذربایجان شرقی را به عنوان یکی از قطب های مهم صنعت، تجارت، فرهنگ و سیاست کشورمان را تبریک و تهنیت می گویم و توفیقات روز افزون شما را در مسئولیت خطیر جدید از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. بدون شک با توجه به تجارب ارزنده و همچنین روحیه و پشتکار عالی شما، شاهد پیشرفت بیش از پیش استان و رفع موانع و مشکلات پیش روی توسعه آذربایجان شرقی و رضایتمندی مردم عزیز آن خواهیم بود.

آذربایجان عزیز با مردم تلاشگر آن با توجه به ظرفیت های بسیار خوب آن در حوزه های مختلف، امروز میدان پیشرفت و توسعه ایران سرافراز است و امیدوارم با همت و تلاش جهادی شما و نیز با بهره‌مندی از دانش نخبگان، اندیشمندان جوان و تجربه پیشکسوتان و اتخاذ رویکرد مردم محور، زمینه اعتلای مادی و معنوی استان را فراهم آورید. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم سردار رضوی خرم، سلامتی و توفیق شما و دیگر خدمتگزاران نظام اسلامی در زیر سایه توجهات حضرت ولی عصر ارواحنافداه و فرمانده کل قوا را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

به گزارش ایرنا، «مالک رحمتی» روز یکشنبه با موافقت اعضای هیأت دولت، به جای مرحوم «زین‌العابدین رضوی خرم» به عنوان استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

رضوی خرم پس از عمری مجاهدت در راه آرمان‌های نظام و انقلاب و تحمل جراحات ناشی از دفاع مقدس روز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ به یاران شهیدش پیوست.

استاندار جدید آذربایجان شرقی فارغ التحصیل مقطع دکتری از دانشگاه امام صادق (ع) و متولد دهه ۶۰ است و از ۱۳ تیر ۱۴۰۲، ریاست سازمان خصوصی‌سازی و مشاور وزیر امور اقتصاد و دارایی را بر عهده داشت.

قائم مقامی آستان قدس، مدیرعاملی سازمان اقتصادی رضوی، عضویت در هیات امنا، ریاست بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس، عضویت هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مسئولیت در سطوح مدیریتی وزارت کشور از دیگر سوابق و مسئولیت‌های رحمتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha