نخستین برد فصل نوا آمل در هفته ماقبل پایانی سوپرلیگ فوتسال زنان ثبت شد

ساری - ایرنا - تیم فوتسال بانوان نوا آمل در هفته سیزدهم و ماقبل پایانی مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان کشور نخستین برد فصل را کسب کرد و پس از ۱۳ هفته قعرنشینی از رتبه هشتم به رتبه هفتم صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته سیزدهم رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور شامگاه دیروز -دوشنبه- برگزار شد که تیم فوتسال نوا آمل در دیداری خانگی موفق شد مهمان و همسایه قعرنشین خود تیم مهرعظام تهران را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

۲ تیم نوا آمل و مهرعظام تهران در حالی در هفته سیزدهم این مسابقات در آمل به مصاف هم رفتند که تا پیش از هفته سیزدهم تیم نوا با کسب یک امتیاز از یک تساوی در نیم‌فصل نخست در انتهای جدول هشت تیمی قرار داشت و تیم مهرعظام هم با ۳ امتیاز رتبه هفتم جدول را در اختیار داشت.

شاگردان فاطمه جانعلی‌پور در تیم نوا آمل در این مسابقه با کنترل و مدیریت خوب در جریان مسابقه و درخشش دروازه‌بان این تیم موفق شدند نخستین پیروزی فصل را کسب کنند. نوا آمل با کسب سه امتیاز این مسابقه ۴ امتیازی شد و جای تیم مهرعظام را در رده هفتم جدول گرفت.

تنها نماینده مازندران در فصل جاری سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور دیدار مایانی فصل را روز جمعه ششم بهمن در تهران مقابل تیم رده چهارمی زنان سایپا برگزار می‌کند.

نوا آمل تا پایان هفته سیزدهم با ۶۸ گل خورده و ۱۴ گل زده ضعیف‌ترین خط دفاع و خط حمله لیگ را به نام خود ثبت کرده است.

تیم پالایش نفت آبادان در فاصله یک هفته مانده به پایان این مسابقات با کسب ۳۴ امتیاز و بالاتر از تیم شاهین نطنر ۳۰ امتیازی، قهرمانی‌اش را درسوپرلیگ فوتسال زنان ایران تثبیت کرده و نوا آمل و مهرعظام تهران قعرنشینان این لیگ هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha