۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85362711
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزون بر یکهزار واحد مسکونی به مددجویان خراسان شمالی تحویل شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: یکهزار و ۲۸۶ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در ۹ ماهه امسال تحویل شد.

مجید الهی راد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی یکهزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: ۲ هزار و ۶۶۷ واحد مسکونی نیز برای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در دست ساخت است.

الهی راد ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در بیشتر تفاهم نامه های کشوری سهم مناسبی از نظر تعداد واحد های مسکونی دارد تا مشکلات حوزه مسکن کاهش یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: از ۳۵ هزار واحد مسکونی در قالب تفاهم نامه کشوری، سهم این استان یکهزار و ۸۱۲ واحد است.

وی گفت: جدای از ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان این نهاد حمایتی ۱۶۶ واحد مسکونی نیز با ۱۰ میلیارد ریال بازسازی کرده است.

الهی راد یادآور شد: همچنین ۲۴۷ سرویس بهداشتی و حمام نیز به واحد های مسکونی مددجویان با ۴۲ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال افزوده شد.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری ۵۳ هزار و ۲۸۹ خانوار شامل ۱۰۶ هزار و ۲۶۲ مددجو زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

۵۰ درصد این مددجویان بانوان و مابقی را مردان تشکیل می دهند که ۶۶ درصد افراد زیر پوشش در مناطق روستایی و ۳۴ درصد هم در مناطق شهری استان ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha