۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85362820
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گناوه: زمینه برگزاری جشن‌های دهه فجر به صورت مردمی فراهم شود

گناوه – ایرنا – فرماندار گناوه گفت: جشن‌های دهه فجر به صورت مردمی و توسط اقشار مختلف برپا شود و نهادهای فرهنگی و حاکمیتی تسهیل کننده این امر باشند.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمدتقی صفری " روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد:انقلاب اسلامی ایران به واسطه متکی بودن به اسلام و مردم با داشتن رهبری فرزانه پس از گذشت حدود نیم قرن استوار و سرزنده مانده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی امروز به عنوان طلیعه‌دار و پرچم‌دار جهان اسلام روز به روز بر اقتدار و عظمتش افزوده می شود.

فرماندار گناوه تصریح کرد: باتوجه به اینکه مردم حلقه اصلی جامعه در تحقق و دستیابی به برنامه‌های توسعه‌ و پیشرفت هستند، باید ساز وکارهای لازم بمنظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در توسعه شهرستان فراهم شود.

وی ادامه داد: ادارات شهرستان با نصب پرچم ، جشن های انقلاب را در محیط کاری خود به نحو شایسته گرامی بدارند.

صفری افزود: گزارش عملکرد ادارات در دهه مبارک فجر در قالب تولید محتوا، بنر و استفاده از فضای مجازی به نحو مطلوب اطلاع رسانی و در اختیار عموم جامعه قرار دهند.

فرماندار گناوه با اشاره به درپیش بودن انتخابات مهم و سرنوشت ساز یازدهم اسفند، گفت: دهه مبارک فجر پیشقدم رویداد مهم انتخابات است و باید در این ایام با اجرای برنامه‌های مطلوب که همراه با امیدآفرینی و نشاط باشد، زمینه را برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای فراهم کنیم.

فرماندار گناوه: زمینه برگزاری جشن‌های دهه فجر به صورت مردمی فراهم شود

وی بیان داشت: ادارات با ارایه گزارش عملکرد و خدمات رسانی شایسته به مردم نشاط و امید را در جامعه تزریق و زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: طرح هایی در دهه مبارک فجر افتتاح می شوند که به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل باشد.

دستیار استاندار بوشهر در امر مردمی سازی دولت اظهار کرد: مردمی سازی دولت ، نقش بسزایی در بسترسازی برای همیاری و کمک مردم با دولت و بسیج کلیه ظرفیت‌های مردمی در شناسایی و حل مسائل محلی و ملی دارد.

" روح الله اسماعیلی " افزود: ایجاد زمینه و پیگیری تحقق نظارت و مطالبه‌گری مردم نسبت به عملکرد و سلامت اداری مسئولان مبتنی بر شاخص‌های گفتمانی دولت اسلامی،فرهنگ‌سازی و ترویج روحیه مردمی در دولت اعم از تعامل،حضور ، شنیدن ،اطلاع رسانی،تکریم و جلب رضایت مردم از مسئولان است.

وی گفت: یکی از اهداف اصلی دستیاری در امر مردمی سازی استفاده از ظرفیت نخبگان در همه امور است.

فرماندار گناوه: زمینه برگزاری جشن‌های دهه فجر به صورت مردمی فراهم شود

دستیار استاندار بوشهر در امر مردمی سازی اظهار داشت : باتوجه به اینکه مهم‌ترین تاکید استاندار در امر مردمی سازی، شناسایی و احصا مسائل قابل حل توسط ظرفیت‌های مردمی است، این مسئله باید به عنوان یک اصل در اولویت برنامه‌های مدیران قرار گیرد.

وی افزود : قصد داریم شبکه‌ای منسجم و قوی ایجاد کنیم تا نقش مردم در عرصه‌های تصمیم سازی، تصمیم گیری، نظارت و اجرا پررنگ تر شود.

اسماعیلی با اشاره به اهمیت انتخابات یازدهم اسفند ماه سال جاری گفت: دشمنان به خوبی دریافته اندکه مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی مردم و حضور آنها در عرصه‌های مختلف است و با هزینه های سنگین درتلاش هستند که حضور در پای صندوق های رای را کمرنگ کنند.

امام جمعه" بندر ریگ " اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و فرزند خلف ایشان حضرت آیت الله خامنه ای با داعیه احیا و نقش دین در حکومت داری توانسته خط بطلانی بر حکومت های لیبرالی و کمونیستی بکشد.

حجت الاسلام "علی مصلح "گفت: تشکیل جبهه مقاومت به برکت انقلاب اسلامی است که توانسته در مقابل استکبار و استعمار مقتدرانه بایستد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha