۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85362871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توکلی: داودی و جوادی شانس کسب مدال در المپیک را دارند

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای وزنه‌برداری در بازی‌های المپیک ۲۰۰۰ سیدنی گفت: علی داودی و میرمصطفی جوادی در حال‌حاضر در بهترین کیفیت خودشان هستند و من امیدوارم که بتوانیم در المپیک پاریس مدال بگیریم.

به گزارش ایرنا، مراسم ضیافت سده المپیک صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن اجلاس سران آغاز شد.

در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از مدال‌آوران ادوار المپیک (۱۹۴۸ لندن _ ۲۰۲۰ توکیو) و اهدای نشان افتخار به آنان از تنها صدای ماندگار جهان پهلوان غلامرضا تختی (یادگاری و امانت استاد بهمنش) و موسیقی المپیک ساخته استاد انتظامی نیز رونمایی خواهد شد.

حسین توکلی وزنه‌بردار اسبق تیم ملی ایران در مراسم اظهار داشت: در صورتی هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد که مصطفی جوادی در عربستان طلا بگیرد و من از این موضوع خوشحال هستم. ما شانس داریم چون علی داودی و جوادی در حال‌حاضر در بهترین کیفیت خودشان هستند و من امیدوارم که بتوانیم مقامی در المپیک پاریس کسب کنیم.

وی اظهار داشت: ساختار جهانی وزن‌برداری بهم ریخته است و سابق بر این ۶ وزن المپیکی بود و الان به ۵ وزن کاهش یافته و هر تیم ۳ سهمیه می‌تواند داشته باشد.

عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: امیدوارم نفر سومی که در کنار داودی و میرمصطفی جوادی قرار می‌گیرد بتواند در کنار آنان بهترین کیفیت خودش را در المپیک نشان دهد.

وی ادامه داد: المپیک جایی نیست که همیشه در دسترس ورزشکاران باشد و نمایندگان کشورمان باید تلاش بیشتری داشته باشند. فکر می‌کنم علی داودی با وجود داشتن مدال نقره المپیک با فراغ‌بال بهتری در پاریس حاضر شود.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری ادامه داد: این رشته سالیان سال است که در المپیک نتیجه گرفته و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص عملکرد نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری نیز گفت: برای نتیجه گرفتن در وزنه‌برداری حداقل به ۳ یا ۴ سال زمان نیاز دارید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha