۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۲
کد خبر: 85362972
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرمی: کار برای کسب سهمیه المپیک در تکواندو سخت شده است

تهران- ایرنا- دارنده نشان برنز تکواندو در المپیک ۲۰۰۴ آتن گفت: اگر تکواندوکاران می‌توانستند به جایزه بزرگ منچستر بروند می‌توانستیم سهمیه بگیریم اما در حال‌حاضر کار برایمان سخت شده و باید گرندپری چین برای کسب یک سهمیه نماینده کشورمان مبارزه کند.

به گزارش ایرنا،‌ مراسم ضیافت سده المپیک صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن اجلاس سران آغاز شد.

در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از مدال‌آوران ادوار المپیک (۱۹۴۸ لندن _ ۲۰۲۰ توکیو) و اهدای نشان افتخار به آنان از تنها صدای ماندگار جهان پهلوان غلامرضا تختی (یادگاری و امانت استاد بهمنش) و موسیقی المپیک ساخته استاد انتظامی نیز رونمایی خواهد شد.

یوسف کرمی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود دو سالی است که در کشور پاکستان مشغول مربیگری هستم و خداراشکر اتفاقات خیلی خوبی در این کشور افتاده است. چون بازیکنان این کشور در حد بین‌المللی نبودند و مدال نداشتند ولی توانستند مدال برنز قهرمانی آسیا را کسب کنند و تمام تلاشمان این است که در انتخابی المپیک بتوانیم سهمیه کسب کنیم.

وی در خصوص شرایط تکواندو نیز گفت: اگر تکواندوکاران می‌توانستند به منچستر بروند می‌توانستیم سهمیه بگیریم اما در حال‌حاضر کار برایمان سخت شده چون فقط یک سهیمه می‌توانیم کسب کنیم آن هم چین است و فقط امیدوارم در قهرمانی آسیا بتوانیم سهمیه را کسب کنیم. برای ایران سهمیه گرفتن مهم نیست و فقط مدال گرفتن مهم است.

فینال مسابقات گرندپری تکواندو در حالی طی روزهای ۱۱ و ۱۲ آذرماه به میزبانی کشور انگلیس و در شهر منچستر برگزار شد که تیم ملی تکواندوی ایران قرار بود با ترکیب ۵ تکواندوکار در فینال این مسابقات حضور پیدا کند، اما در ۲۴ ساعت مانده به آغاز این رقابت‌ها روادید ملی‌پوشان ایرانی صادر نشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha