پورمحمدی: جامعه روحانیت بر وحدت و همگرایی نیروهای انقلاب تاکید دارد

تهران- ایرنا- رئیس شورای وحدت گفت: همگرایی نیروهای انقلاب ظرفیت مثبت تلقی می‌شود و تجزیه بلوک‌های سیاسی نقطه ضعف است؛ از این رو وحدت و همگرایی مورد تأکید جامعه روحانیت است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، مصطفی پورمحمدی امروز در نشست هم‌اندیشی با رسانه، درباره وحدت و همگرایی نیروهای انقلاب در انتخابات، گفت: همگرایی ظرفیت مثبت تلقی می‌شود و تجزیه بلوک‌های سیاسی نقطه ضعف است؛ از این رو وحدت و همگرایی مورد تأکید ما (جامعه روحانیت) است.

رئیس شورای وحدت افزود: اگر هویت‌ها مستقل شود، اختلاف سلیقه و اختلاف فکر ایجاد می‌شود از این رو امیدواریم وحدت به نتیجه برسد.

وی درباره فعالیت شورای وحدت در خبرگان ششم، اظهار کرد: لیست خبرگان توسط جامعتین تنطیم میشود و اصول‌گرایان هم از این فهرست حمایت خواهند کرد.

دبیر عالی جامعه روحانیت گفت: منتظر نتایج تایید صلاحیت داوطلبان خبرگان هستیم و جامعتین هم جلسات خود را خواهد داشت.

پورمحمدی همچنین با بیان اینکه نگاه ما بیشتر معطوف به تحولات جدی و اساسی در امورات کشور از جمله مباحث سیاسی و اقتصادی است، گفت: جامعه ما با یک سری دغدغه‌ها و نگرانی‌ها روبه‌روست و گسل‌هایی در جامعه ایجاد شده و وفاق اجتماعی در بعضی امور، مخدوش شده و اعتماد عمومی آسیب دیده است و طبعا دشمنان را به طمع انداخته است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما درمان جدی این نگرانی‌ها است، افزود: انتخابات، وحدت‌ساز و امیدآفرین است و می‌تواند عبور از مشکلات را هموار کند.

رئیس شورای وحدت با بیان اینکه ما کشوری دموکراتیک هستیم  و رسانه های گسترده و احزاب فعال داریم، گفت: ظرفیت سیاسی جامعه ما بالاست و نگاه سیاسی جامعه و مردم جدی است و به نوعی تقریبا سیاست در اعماق خانواده‌ها وجود دارد و نشان می‌دهد جامعه ما،سیاسی است اما کاستی جدی ما مربوط به ساختار سیاسی می‌شود که بیشتر آن هم به مسائل قانونی برمی‌گردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha