۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85363007
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیرجند از سردترین مراکز استان های کشور ثبت‌ شد

۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبر: 85363007
بیرجند از سردترین مراکز استان های کشور ثبت‌ شد

بیرجند - ایرنا - رئیس اداره پیش‌ بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در شبانه‌روز گذشته بیرجند مشترک با شهرهای اردبیل و کرمان سردترین مرکز استان کشور ثبت شد.

جواد نخعی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مطابق با داده‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی، صبح امروز در هشت ایستگاه هواشناسی استان کمینه دمای یخبندان یعنی صفر و زیر صفر درجه ثبت شد.

وی با بیان اینکه امروز و فردا تا صبح پنجشنبه هفته جاری روند تغییرات دما افزایشی است، بیان کرد: به لحاظ شرایط جوی طی امروز تا اوایل هفته آینده به تناوب افزایش ابر و برای چهارشنبه و پنجشنبه افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک در استان قابل پیش‌بینی است.

رئیس اداره پیش‌ بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی عنوان کرد: برای روز چهارشنبه احتمال بارش پراکنده در استان قابل پیش‌بینی است.

نخعی افزود: برای عصر جمعه تا شنبه هفته آتی با تقویت ناپایداری‌های جوی وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و بارش پراکنده در منطقه قابل انتظار است.

وی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته سربیشه با منفی ۶ درجه سردترین و دهسلم و طبس با بیشینه دمای ۲۳ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های استان بودند، بیان کرد: در این مدت نوسانات دمایی در مرکز استان هم بین منفی سه و ۱۶ درجه ثبت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha