۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبر: 85363173
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استان مرکزی مهیای برگزاری جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است

اراک - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزاری جشن باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی را یک وظیفه برای تمامی افراد جامعه توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی تحقق حکومت صالحین است که سالروز پیروزی این انقلاب را می‌توان جشن تشکیل حکومت صالحین تعبیر کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «هادی خلیلی» روز سه‌شنبه در حاشیه نشست ستاد دهه فجر استان مرکزی در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های ایام دهه فجر با حضور دستگاه‌های مختلف اقداماتی که هر دستگاه در نظر گرفته است مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه این استان زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی است برگزاری جشن پیروزی انقلاب در استان مرکزی از اهمیت ویژه‌تری نسبت به سایر استان‌ها برخوردار است به همین دلیل لیست تمامی برنامه‌ها به صورت کامل رصد می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امسال باتوجه به در پیش رو بودن انتخابات شعار "جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن" برای ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: برنامه‌های هنری و فرهنگی متعددی برای ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است که جشن انقلاب باشکوه و با هدف ایجاد نشاط در جامعه برگزار شود.

حجت‌الاسلام خلیلی اظهار کرد: رونمایی از زمین چمن‌های مصنوعی، بهره‌برداری از سالن‌های ورزشی چند منظوره در روستاها، کلنگ‌زنی مسکن‌ ویژه محرومین در نقاط مختلف استان، اجرای طرح پایش سلامت و اعزام نیروهای جهادی به مناطق کم‌برخوردار از جمله برنامه‌های استان مرکزی در ایام‌الله دهه مبارک فجر است.

وی ادامه داد: همچنین اولین جشنواره مد و پوشاک دانش‌آموزان، اکران فیلم‌های جشنواره فجر، برگزاری جنگ شادی در نقاط مختلف استان مرکزی، برگزاری محافل ادبی و نمایشگاه عکس، برگزاری تئاترهای خیابانی و صحنه، برگزاری جشنواره موسیقی فجر در اراک و بسیاری دیگر از برنامه‌های تفریحی و فرهنگی برای این ایام در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha