۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85363221
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ پیشنویس استاندارد در خوزستان تصویب شد

۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبر: 85363221
۲۰ پیشنویس استاندارد در خوزستان تصویب شد

اهواز- ایرنا - مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: ۲۰ پیشنویس استاندارد در رشته های مختلف صنعتی در استان تصویب شد که بعد از طی شدن مراحل نهایی به واحدهای مربوطه ارائه خواهد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان، علی داوودی روز سه‌شنبه در این خصوص بیان کرد: برگزاری اجلاسیه‌های کمیته ملی تدوین استاندارد از نیمه دوم سال جاری با هماهنگی دفتر تدوین استانداردهای ملی به صورت مجازی در استان آغاز شد.
وی افزود: در کمیته‌های ملی‌ برگزار شده در دی ماه، این تعداد پیشنویس استاندارد در رشته‌های تخصصی صنایع شیمیایی و پلیمر، آب و آبفا، برق و الکترونیک، فلزشناسی، مکانیک، خودرو و نیرومحرکه مطرح شد و با مشارکت و همکاری صاحب‌نظران، کارشناسان و متخصصان مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.


داوددی ادامه داد: پیشنویس‌های استاندارد جدید در خصوص آزمون خمش شیلنگ‌ها و تیوب‌های لاستیکی و پلاستیکی، الزامات لوله‌های فولادی کار شده، محصولات فولاد کربنی برای کاربردهای لوله کشی، سیستم‌های هشدار خواب آلودگی و توجه راننده در خودرو، سیستم‌های اضطراری مراقبت از حرکت در مسیر در خودرو و سیستم مدیریت امنیت سایبری در خودرو تدوین شده است.

به گزارش ایرنا، پیشنویس‌های استاندارد در مواردی به دلیل نبود ردیف استاندارد مورد نیاز و یا به روز و اضافه شدن استاندارد جدید در بخش‌های مختاف تدوین می‌شود که در فرآیند استاندارد اجباری کالاهای تولیدی تغییراتی ایجاد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha