۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85363340
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظر یک زن صهیونیست درباره حماس+ فیلم

۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶
کد خبر: 85363340
نظر یک زن صهیونیست درباره حماس+ فیلم

تهران-ایرنا- یکی از بستگان اسرای صهیونیست در مصاحبه با خبرنگاران، مقاومت فلسطین را بهتر از کابینه حاکم بر رژیم اسراییل توصیف کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی یهودیان توراتی، فیلمی را از صحنه بازداشت یکی از بستگان اسرای صهیونیست توسط پلیس رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

این زن صهیونیست هنگام بازداشت توسط پلیس به خبرنگاران اعلام کرد: حماس از کابینه «بنیامین نتانیاهو» بهتر است. ما با حماس، زندگی بهتری داریم.

شماری از اعضای خانواده‌های اسرای صهیونیست روز دوشنبه وارد کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی شده و با ایجاد تنش، جلسه آن را به تعطیلی کشاندند.

روزنامه «یدیعوت آحارنوت» در این باره نوشت: خانواده های اسرای اسرائیلی، وارد جلسه کمیسیون اقتصادی در کنست شدند و پس از ورود شعار سردادند که «شما در اینجا نشسته اید و اسرا در غزه در حال مرگ هستند. صندلی هایتان را ترک کنید. آیا مانند شرایط عادی به برگزاری جلسات ادامه می دهید؟»

همچنین، دهها نفر از اعضای خانواده های اسرای صهیونیست و فعالان ضد کابینه تظاهرات گسترده ای را در بیت المقدس غربی برگزار کرده و باعث بسته شدن ورودی های کنست شدند.

معترضان، خواستار برکناری کابینه نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام به صورت فوری شدند.

خانواده های اسرای صهیونیست، کابینه این رژیم را به بی توجهی به اسرای مذکور در غزه و خودداری از توافق با جنبش حماس متهم می کنند.

رژیم صهیونیستی مدعی است که هنوز ۱۳۶ اسیر این رژیم در نوار غزه هستند. این در حالی است که جنبش حماس در چارچوب آتش بس یک هفته ای، ۱۱۰ اسیر صهیونیست اعم از زن و کودک را در مقابل آزادی صدها اسیر فلسطینی از زندانهای اشغالگران آزاد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha