۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85363362
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیروزی در جنگ شناختی نیازمند ارائه هنرمندانه داشته‌هاست

زنجان - ایرنا - مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: در جبهه پر هیاهوی جنگ نرم و شناختی باید بتوانیم داشته‌ها و نظام ارزشی خود را با تبیین، روشنگری و هنرمندی عرضه کنیم تا به پیروزی دست یابیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی ملکی روز سه شنبه در آیین پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان با بیان اینکه فضای مجازی هم دنیای پر هیاهو و هم میدان جنگ است، افزود: امروزه میدان جنگ جغرافیای فیزیکی به میدان جنگ جغرافیای ذهنی تبدیل شده و جنگ امروز جنگ در عرصه شناختی است که علاوه بر ارائه راهکار، راهبرد رفتاری نیز ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه شاید در گذشته رسانه دست افراد معدودی بود، گفت: در حال حاضر هر شهروند به یک رسانه تبدیل شده و فرد رسانه‌ها زیاد شده‌اند که در جهت‌دهی و افشاگری نقش موثری ایفا می‌کنند.

ملکی با بیان اینکه بسیج ظرفیتی را آماده کرده است که بتوان از فعالان فضای مجازی جوان در موضوعات فرهنگی، ارزشی، سیاسی و امنیتی استفاده کرد، گفت: با اینکه توفیقات خوبی در این عرصه کسب و تولید محتواهای مناسب و شبکه‌ بندی‌های لازم انجام شده است ولی هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: امسال جشنواره تولیدات محتوای دیجیتال بسیج با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها به مدت سه روز از ۲۷ دی در ۲ قالب تیم های تخصصی و عمومی برگزار شد.

وی گفت: هدف این بود که در دنیای رسانه و فضای مجازی بتوانیم یک جبهه فراگیر در استان تشکیل دهیم.

ملکی با بیان اینکه ۱۲ تیم منتخب شهرستانی در این رویداد شرکت کردند، گفت: فعالان انیمیشن‌سازی و پویانمایی، تولید نرم‌افزارهای موبایلی، اپلیکیشن‌ها، گیم‌ها و بازی‌ها در این رویداد شرکت کردند.

وی با بیان اینکه موضوعات مد نظر در تولیدات، اوقاف، حفظ ارزش‌ها، راه شهدا و نشر ارزش‌ها با کلیدواژه "استان زنجان دیار خط‌شکنان، انتخابات و حضور و مردم و جهاد تبیین" بود؛ گفت: بیش از ۱۰۰ اثر در بحث پوستر، تدوین، اینفوگرافی و عکس‌نوشت به دبیرخانه ارسال شده بود که اثرات برتر این قالب‌ها نیز برگزیده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha