۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85363393
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هشت میلیون نخ سیگار قاچاق در گلستان کشف شد

۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبر: 85363393
هشت میلیون نخ سیگار قاچاق در گلستان کشف شد
عکس آرشیو است

گنبدکاووس- ایرنا- فرمانده مرزبانی گلستان گفت: با تلاش مشترک ماموران مرزبانی این استان و مازندران، باند سازمان‌یافته قاچاق سیگار با کشف هشت میلیون و ۳۱۸ نخ انواع سیگار قاچاق متلاشی شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از معاونت اجتماعی مرزبانی گلستان، سرهنگ احمدرضا حاتمی افزود: این باند سازمان یافته در حوزه دریایی شهرستان محمود آباد مازندران متلاشی شد.

وی کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مرزبانان و دریابانان شمال کشور با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند سازمان یافته مواد دخانی در شهرستان محمودآباد با خبر شدند.

سرهنگ حاتمی تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی مرزبانان و دریابانان گلستان و مازندران، ۱۰ نفر متهم دستگیر و بیش از هشت میلیون نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.


فرمانده مرزبانی گلستان، ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این عملیات را افزون بر ۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: متهمان سیگارهای قاچاق را از مرزهای غربی کشور وارد کرده و پس از بسته بندی از طریق دریا با استفاده از قایق های تندرو به کشور آذربایجان منتقل می کردند.

سرهنگ حاتمی ادامه داد: در این عملیات ۲ دستگاه جی‌پی‌اس، یک دستگاه تلفن ماهواره‌ای، هشت دستگاه تلفن همراه، یک عدد دوربین، پنج دستگاه خودروی سواری و کامیون، یک دستگاه موتور سیکلت، سه دستگاه قایق و یک دستگاه تراکتور متعلق به متهمان که در امر حمل و جابجایی کالاهای قاچاق مورد استفاده قرار می گرفتند توقیف شد.

وی اضافه‌ کرد: در رابطه این موضوع پرونده تشکیل و از طریق مراجع قضایی تحت رسیدگی است.

فرمانده مرزبانی استان گلستان همچنین از عزم قاطع مرزبانان و دریابانان در مبارزه با قاچاق کالا و معضلات اجتماعی در استان خبر داد و گفت: مردم می توانند در صورت مواجهه با هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را از طریق پل اتباطی ۱۱۰ به پلیس و مرزبانی استان گلستان اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha