تیم والیبال شهرداری میهمان هورسان رامسر/ شاگردان علیزاده درپی نخستین دوگانه

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ارومیه که سابقه خوبی در پیروزی مقابل هورسان رامسر دارد، فردا /چهارشنبه/ در سالن شهید صدر سادات شهر مقابل این تیم قرار می گیرد و به فکر پیروزی دوگانه (دبل) مقابل این تیم در فصل جاری لیگ است.

به گزارش ایرنا، تیم های والیبال شهرداری ارومیه و هورسان رامسر از سری رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، از ساعت ۱۶ فردا در سالن شهید صدر سادات شهر به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار در حالی برگزار می شود که تیم والیبال شهرداری ارومیه با هفت برد از ۱۶ بازی خود، در رده یازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور قرار دارد.

تیم میزبان، هورسان رامسر هم با ۹ برد در رده هشتم و میانی جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد.

مسابقه هفته هفدهم برای هر دو تیم شهرداری ارومیه و هورسان رامسر حائز اهمیت است چراکه رامسری ها در صورت برد می تواند حتی در صورت وجود شرایط مناسب تا رده ششم هم پیش بروند و شهرداری ارومیه هم به برد در این دیدار نیاز دارد تا ضمن تداوم بردهای خود در هفته های پانزدهم و شانزدهم مقابل فولاد سیرجان و شهرداری گنبد، به رده دهم نیز صعود کند.

با توجه به مسابقات پیشینی که دو تیم داشته اند، سابقه دیدارهای رودررو شانس پیروزی شهرداری ارومیه را بالا می داند چراکه این تیم در هفت دیدار سه فصل گذشته و نیم فصل اول امسال خود با هورسان رامسر صاحب پنج برد و ۲ شکست شده است.

این ۲ تیم طی سه سال گذشته ۶ بار با هم مسابقه داده اند که ۲ بار در ارومیه، ۲ بار به علت شیوع کرونا در بازی های تجمیعی در تهران و ۲ بار نیز در رامسر بوده است.

شهرداری ارومیه در دیدارهای خانگی خود با نتایج مشابه سه بر یک به برتری رسیده و در تهران هم ۲ بار با نتایج سه بر یک و سه بر صفر پیروز میدان شده است.

تیم هورسان رامسر هم در دیدارهایی که میزبان بوده با نتایج سه بر یک و سه بر صفر بازی را به نفع خود به پایان برده است.

در نیم فصل اول امسال هم شهرداری ارومیه در حالی که سه دیدار نخست فصل را با شکست مواجه شده بود، در هفته چهارم با نتیجه سه بر صفر میهمان خود هورسان رامسر را در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه شکست داد.

با توجه به این آمار، انتظار می رود که شهرداری ارومیه، فردا هم بازی خوبی از خود نشان دهد تا ضمن حفظ روند پیروزی های پیاپی خود، از جمع تیم های پایین جدولی خارج شده و به تیم های میانی جدول بپیوندد.

اما آیا هورسانی ها این اجازه را به تیم میهمان خواهند داد یا نه، امری است که باید تا عصر فردا منتظر آن باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha