قرارگاه انتخابات در ساوه شروع بکار کرد 

ساوه - ایرنا - قرارگاه انتخابات در ساوه با هدف هم افزایی بین دستگاه ها و نهادهای مختلف برای افزایش مشارکت شروع بکار کرد.

به گزارش ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه روز سه شنبه در آیین هماهنگی گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: گرامیداشت روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان ایام الله از بهترین فرصت ها برای جهاد تبیین به ویژه در خصوص اعلام دستاوردهای انقلاب، اهمیت انتخابات و مشارکت در آن است.

مهدی الیاسی اضافه کرد: همه دستگاه های اجرایی و نهادها موظف هستند در فرصت باقی مانده با مشارکت و هم افزایی در راستای جذب اقشار خاکستری در انتخابات ۱۴۰۲ بدور از هر گونه جانب داری گام بردارند.

وی با بیان اینکه در راستای هم افزایی دستگاه های اجرایی و نهادها قرارگاه انتخاباتی در این شهرستان تشکیل و فعالیت آن از امروز آغاز شده است افزود: افزایش مشارکت مردم در انتخابات با محتواهای دینی، ارزشی و فرهنگی از مهمترین اهداف و رویکردهای این قرارگاه است.

الیاسی یادآور شد: معتقدیم رای دادن یا ندادن هر شخصی به منزله موافقت و یا مخالف او با نظام نیست به همین دلیل جلوگیری از ۲ قطبی سازی جامعه و جذب آرای خاکستری از دیگر رویکردهای این قرارگاه خواهد بود.

وی افزود: لازم است اهمیت مشارکت به عنوان یکی از عوامل اقتدار کشور و نظام برای مردم تبیین شود چراکه این اقتدار باعث جلوگیری از جنگ منطقه ای علیه جبهه مقاومت اسلامی می شود.

قرارگاه انتخابات در ساوه شروع بکار کرد 

الیاسی گفت: هم اکنون جبهه مقاومت اسلامی با مشارکت مردمان مبارز کشورهای مختلف از جمله فلسطین، یمن، سوریه وعراق مقابل استکبار و ایادی آن ایستادگی می کنند که این مشارکت و افزایش اقتدار باعث تقویت این جبهه می شود.

وی افزود: به همین دلیل لازم است پیوست انتخابات در تمام برنامه های دستگاه های اجرایی شهرستان به ویژه دستگاه های فرهنگی، خانه کارگر، صنعت، معدن و تجارت لحاظ شود.

ایام الله دهه فجر رزمایش ملی مقابل دشمنان است

امام جمعه ساوه هم در این جلسه با بیان اینکه ایام الله دهه فجر رزمایش ملی مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است افزود: امروز دشمن در کمین ایران بوده و تمام توان خود را برای جلوگیری از پیشبرد برنامه های انقلاب بکار بسته است.

حجت الاسلام جعفر رحیمی اضافه کرد: اما به برکت ولایت در وسط آتش دشمنان در گلستان ابراهیمی قرار گرفته ایم و می توان با حضور حماسی در ایام الله ده فجر و انتخابات می توانیم همانند یک رزمایش ملی برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

۳۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با دهه فجر در ساوه برگزار می شود

سرهنگ علیرضا مهدی فرمانده سپاه ناحیه ساوه هم در این جلسه با اشاره به اینکه با مشارکت اقشار مختلف بسیج ۳۰۰ رویداد در قالب ۴۰ عنوان ویژه ایام الله دهه فجر برنامه ریزی شده است افزود: این طرح ها در سطح شهرها و روستاهای شهرستان با محوریت تببین دستاوردهای انقلاب و اهمیت مشارکت برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha