۳ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۰۴
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85363755
T T
۱۶ نفر

برچسب‌ها

برفروبی در گردنه های الموت قزوین آغاز شد

۳ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۰۴
کد خبر: 85363755
برفروبی در گردنه های الموت قزوین آغاز شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: عملیات برف روبی در گردنه ها و برخی دیگر از جاده های منطقه الموت این استان آغاز شد.

جواد حق لطفی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس پیش بینی های به عمل آمده از سوی اداره هواشناسی قزوین، با ورود سامانه بارشی از شب گذشته به سطح منطقه، از نخستین ساعات امروز شاهد بارش برف و باران در تمامی راه های اصلی و فرعی و همچنین گردنه های استان قزوین بودیم.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی تا فردا صبح فعال خواهد بود، تاکید کرد: در حال حاضر شاهد مه گرفتگی و بارش برف در گردنه های بهرام آباد و قسطین لار از توابع بخش رودبار الموت و همچنین ابراهیم آباد در منطقه طالقان هستیم.

حق لطفی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از نیروهای راهداری استان از شب گذشته به صورت ۱۰۰ درصد در آمادگی کامل به سر می برند، افزود: ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک به همراه ۱۷۵ راهدار کار برفروبی و نمک پاشی در سطح جاده ها و آزادراه های استان را برای تسهیل در امر تردد خودروهای عبوری برعهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآور شد: از مسافران درخواست داریم تا ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری در شرایط بارانی و برفی، در صورت سفر ضمن اطمینان از سلامت وسیله نقلیه خود و همراه داشتن لوازم زمستانی از جمله زنجیر چرخ و لباس گرم، از هرگونه سرعت و سبقت در طول مسیر خودداری کرده و با عوامل راهداری و پلیس راه مستقر در سطح جاده ها نیز همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha