جاده های خراسان رضوی لغزنده است

مشهد- ایرنا- رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بنا بر اعلام راهداران و سامانه های نظارتی راهداری از صبح امروز، چهارشنبه بارش باران جاده های اصلی بویژه در نیمه شمالی استان را تحت تاثیر قرار داده و مسیرهای یاد شده لغزنده است.

یوسف بنی اسدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش باران در آزاد راه مشهد-باغچه و بزرگراه های سبزوار- داورزن و نیشابور- سبزوار به خصوص محدوده زعفرانیه و همچنین جاده خوشاب- قوچان موجب لغزندگی سطح این مسیرها شده است.

وی گفت: در مجموع بارش باران تردد در جاده های شهرستانهای نیشابور، سبزوار، جوین، مشهد، طرقبه شاندیز و چناران را تحت تاثیر قرار داده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: پدیده مه گرفتگی در جاده های واقع در ارتفاعات کوهستانی خراسان رضوی همچون کلات گزارش شده است.

بنی اسدی گفت: در حال حاضر آمد و شد خودروها در مسیر مشهد-چناران در محدوده سه راه فردوسی به صورت پرحجم و نیمه روان گزارش شده اما تردد در دیگر مسیرهای جاده ای استان به صورت روان جریان دارد.

هواشناسی خراسان رضوی بارش باران و برف همراه با کاهش دما را از امروز چهارشنبه در مناطق مختلف این استان پیش بینی کرده بود و بر این اساس انتظار می رود طی روزهای آینده وقوع برف وکولاک در مناطق سردسیر و کوهستانی و مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی شمال استان را شاهد باشیم.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک‌گیر و مه‌گیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha