۴ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۱۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85363985
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

گیلان خط پایان همایش بزرگ اتومبیلرانی خانوادگی کشور شد

رشت - ایرنا - مسئول جهانگردی و اتومبیلرانی گیلان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، این استان خط پایان همایش بزرگ اتومبیلرانی خانوادگی کشور شد.

محسن واحدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همایش بزرگ اتومبیلرانی خانوادگی کشور با برنامه‌ریزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ بهمن ماه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش بزرگ اتومبیلرانی خانوادگی، ۳۰۰ شرکت کننده زن‌ و مرد با برنامه‌ریزی کانون اتومبیلرانی و جهانگردی کشور حرکت خود را روز ۲۵ بهمن از تهران آغاز خواهند کرد و در روز ۲۷ بهمن ماه این همایش در هتل سفیدکنار بندرانزلی به پایان می‌رسد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه داد: این همایش بزرگ در تقویم سالانه این کانون ثبت شده ضمن اینکه همایش اتومبیلرانی خانوادگی سازمان نظام مهندسی کشور نیز به میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما آن است که با امکانات موجود بتوانیم همایش‌های بزرگی را به مناسبت‌های مختلف برگزار کنیم.

وی افزود: در این راستا اردیبهشت ماه سال آینده نیز میزبان دومین دوره رالی خانوادگی اتومبیلرانی خزر تا خلیج فارس که بزرگترین رویداد این رشته در کشور می‌باشد و در تقویم FIA هم ثبت شده، خواهیم بود.

واحدی ابراز امیدواری کرد: مسئولان توجه ویژه‌ای به اینگونه همایش‌های بزرگ و خانوادگی داشته باشند تا بتوانیم اوقات فراغت‌ خانواده ها را بیشتر پر کرده وشاهد حضور بیشتر اقشار مختلف مردم در این از همایش‌های مفرح باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha