۴ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85364042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دست برتر حزب‌الله در جبهه شمالی

۴ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبر: 85364042
دست برتر حزب‌الله در جبهه شمالی

تهران-ایرنا- رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که ارتش این رژیم قادر به مقابله با حزب‌الله لبنان در جبهه شمالی نیست.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که اوضاع در شمال سرزمین‌های اشغالی بسیار خطرناک است و جبهه داخلی نیز با خطر جدی مواجه می باشد و این امر در داخل رژیم اسرائیل بی‌سابقه است.

در این گزارش آمده است که حزب ‌الله لبنان یک روز بعد از اتفاقات هفتم اکتبر وارد خط نبرد (علیه صهیونیست ها) شد و در کنار مردم غزه ایستاد و امروز که اسراییل پیشنهاد توافق آتش‌بس دوماهه در جنگ غزه داد، حماس این پیشنهاد را نپذیرفت.

این رسانه صهیونیستی آورده است: اگر توافقی (میان تل آویو و مقاومت فلسطین) انجام نشود، صلحی نیز در کار نخواهد بود و جنگ ادامه پیدا خواهد کرد و اگر صلحی در کار نباشد، گزینه‌های اسرائیل در آینده بسیار محدود خواهد شد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: ارتش اسرائیل می‌گوید که آماده نبرد با حزب‌الله است، اما در واقع زیرساخت غیرنظامی در شمال (سرزمین های اشغالی) وجود ندارد و پیش از این یک مقام محلی صهیونیست در شمال از کابینه اسراییل درخواست ایجاد یک هزار ساختمان مستحکم در شهرک‌های صهیونیست نشین کرده بود که فقط ۴۰ ساختمان در آنجا ساخته شد.

این گزارش می افزاید: این کار ساده انجام نشد، بنابراین، این سوال مطرح می‌شود که آیا اسراییل (رژیم صهیونیستی) قدرت جنگ گسترده و طولانی مدت با حزب‌الله را دارد؟

پیش از این نیز بارها رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که حزب‌الله در بازدارندگی این رژیم موفق عمل کرده و رژیم اسرائیل قادر به جنگ با مقاومت لبنان نیست.

"الون بن دیوید"، تحلیلگر مسائل سیاسی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت: رژیم صهیونیستی قادر به دور کردن نیروهای رضوان به پشت رود لیتانی نیست.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha