حال یک نفر از ۲۹ مصدوم بستری از واژگونی اتوبوس در مهدیشهر وخیم است
عکس تزیینی است

سمنان - ایرنا - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ۲۸ مصدوم حادثه تصادف اتوبوس حامل کارگران یک شرکت تولیدی در محور سمنان- مهدیشهر تحت نظر هستند و حال یک مصدوم وخیم است.

پژمان قراییان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۵ مصدوم حادثه تصادف اتوبوس توسط اورژانس به وسیله هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس و ۲ مصدوم توسط هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند و ۲ مصدوم نیز به صورت سرپایی به مرکز درمانی مراجعه کردند.

وی ادامه داد: هفت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از دانشگاه علوم پزشکی و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر برای انتقال بیماران به مرکز درمانی به کار گرفته شد.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲ فوتی حادثه تصادف اتوبوس در محور سمنان- مهدیشهر صبح امروز یک سرنشین در دم جان باخت و اقدامات درمانی برای یک سرنشین نیز به دلیل وخامت حالش نتیجه نداد و جان باخت.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ۱۸ نفر از عوامل اورژانس برای خدمت‌رسانی به مصدومان به صحنه حادثه اعزام شدند.

سرهنگ موسی بزرگی فرمانده پلیس راه استان سمنان نیز تخطی از سرعت مطمئنه، لغزندگی جاده و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه را علت واژگونی اتوبوس در محور سمنان- مهدیشهر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حادثه واژگونی اتوبوس حامل کارگران یک واحد تولیدی حدود ساعت پنج و ۵۶ دقیقه امروز مقابل شرکت کاشی سمنان رخ داد.

بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار هزار کیلومتر راه روستایی در استان سمنان وجود دارد.

شهرستان مهدیشهر واقع در نوار شمالی استان سمنان و در همسایگی استان مازندران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha