۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85364064
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۱ هزار نفر از بامداد امروز تاکنون از مرز مهران تردد کردند

ایلام - ایرنا - فرماندار مهران گفت: بیش از ۱۱ هزار نفر از بامداد امروز چهارشنبه چهارم بهمن ماه تاکنون از مرز بین‌المللی مهران تردد(ورود و خروج) کرده‌اند.

علی‌عباس شفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به میلاد امیرالمومنین علی(ع) تردد زائران از مرز بین‌المللی مهران در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۱ هزار نفر از بامداد امروز تاکنون از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا ساعات پایانی امشب بیش از ۲۰ هزار نفر از مرز مهران عازم نجف اشرف شوند.

فرماندار شهرستان مرزی مهران بیان کرد: مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق اصلی‌ترین و مهم‌ترین گذرگاه زمینی برای تردد زائران است.

وی اضافه کرد: هم اکنون تردد از مرز بین‌المللی مهران به سهولت و بودن هیچ‌گونه مشکلی در حال انجام است.

۶ میلیون و ۹۵۲ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ۶ میلیون و ۹۵۲ هزار و ۲۰۳ نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند.

"سید زاهدین چشمه‌خاور" اظهار کرد: از این تعداد ۲ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر ایرانی و ۳۹۱ هزار و ۲۱۰ نفر مسافر خارجی از مرز مهران خارج شده‌اند.

وی افزود: همچنین در این مدت سه میلیون و ۸۳ هزار و ۷۵۶ نفر ایرانی و ۵۶۵ هزار و ۶۳۷ نفر مسافر خارجی از مرز مهران وارد کشور شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: در مجموع تردد مسافر از مرز بین‌المللی مهران در بازه زمانی ابتدای سال تا پایان دی ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

یه گزارش ایرنا، در ایام اربعین امسال نزدیک به ۶۰ درصد تردد زائران از طریق مرز مهران انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha