۴ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۲۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85364082
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اردستان: رسانه  در ایجاد شور انتخاباتی در جامعه تاثیرگذار است

کاشان- ایرنا- فرماندار اردستان گفت: نقش رسانه و شبکه های اجتماعی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه تاثیرگذار و قابل توجه است.

به گزارش ایرنا، سید محمد هادی احمدی طبا روز چهارشنبه در نشست مشترک شورای تامین و اصحاب رسانه اردستان افزود: ظرفیت رسانه برای خیلی از مسوولان شناخته شده نیست و در کشور مظلوم واقع شده، آنچنان که می باید به آنها بها داده نمی شود، در حالی که این قشر از ظرفیت های زیادی برخوردارند و می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.
وی با بیان اینکه بطور مثال رسانه ها در فتنه سال گذشته کشور نقش کلیدی و تاثیر گذاری داشتندتاکید کرد: آنها با انتشار عکس یک دختر کشور را در گیر آشوب و نا امنی کردند.
فرماندار اردستان با اشاره به نزدیکی زمان برگزاری انتخابات اسفند ماه گفت: لازم است رسانه ها با تعامل با اعضای شورای تامین شهرستان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.
احمدی طبا اضافه کرد: رسالت خبرنگاران شهرستان تبلیغ و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات است و نباید در برنامه های تبلیغی خود، تخریب و تضعیف نامزدها صورت گیرد.
وی تصریح کرد:رسانه ها اگر تخلف انتخاباتی مشاهده کردند آن را مستند سازی و به شورای تامین گزارش کنند تا توسط دستگاه های مسوول پیگیری شود، همچنین تخلفات امنیتی را به اداره اطلاعات و نیروهای امنیتی گزارش کنند.
فرماندار اردستان بیان کرد: حفظ آبروی نامزدها در برنامه کاری دستگاه ها قرار دارد و نباید هیچ کس در این زمینه کوتاهی و بی توجهی کند.
احمدی طبا افزود: رسانه ها مواظب باشند جهاد تبیین را با جهاد تحریف مخلوط نکرده جای ظالم و مظلوم را عوض نکنند و ار انتشار اخبارخلاف واقع خوداری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان هم در این‌ نشست گفت: ۹۱ درصد جوانان کشور از رسانه ها خبر دریافت می کنند و بخش عظیمی از جوانان در فضای مجازی  فعالیت دارند.
سرهنگ روح‌الله صنعتکار افزود: رسانه های شهرستان مواظب باشند از قانون عبور نکرده، مرتکب تخلف نشوند و در چهار چوب وظایف تعیین شده حرکت کنند.
وی با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند جهاد تبیین است تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها فرمودند دستگاه ها عملکرد خود را در اختیار رسانه ها قرار دهند تا به اطلاع مردم‌برسد، از طرفی مسوولان باید دست رسانه ها را باز بگذادند تا صدای مردم را به گوش آنها برسانند.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha