۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85364111
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت بیش از ۱۲۹ میلیون تردد در جاده‌های بوشهر

۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱
کد خبر: 85364111
ثبت بیش از ۱۲۹ میلیون تردد در جاده‌های بوشهر

بوشهر- ایرنا- رییس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر گفت:امسال ۱۲۹ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۷۸۸ تردد در محورهای مواصلاتی این استان ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه ۱۲درصد رشد دارد.

به گزارش ایرنا " محبوبه شهریاری " روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از این شمار تردد، ۱۱ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۹ درصد مربوط به تردد وسایل نقلیه سبک است.

وی افزود: طی این بازه زمانی، ۱۰ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۹۸۹ وسیله نقلیه به استان بوشهر وارد شده که از افزایش ۱۲.۵ درصدی ورود خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.

رییس مرکز مدیریت راه‌های بوشهر یادآور شد: تعداد خودروهای خروجی از این استان نیز در این مدت با افزایش ۱۳.۵درصدی ، ۱۰ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۶۸۲ مورد ثبت شده است.

شهریاری ادامه داد: ورودی و خروجی بوشهر پرترددترین محور استان از ابتدای امسال بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین محورهای " کنگان - عسلویه" و " سیراف- عسلویه " در رتبه های بعدی بالاترین میزان تردد خودرویی قرار دارند.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر گفت: بر اساس ارزیابی سامانه های پلاک خوان، بیشترین پلاک مشاهده شده در استان مربوط به فارس، تهران، خوزستان و اصفهان بوده است.

وی با اشاره به رصد آنلاین ترددها با سامانه‌های هوشمند عنوان کرد: در استان بوشهر ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۵۳ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال فعالیت وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha