جمهوریخواهان ارشد کنگره با حمایت از ترامپ خواهان پایان رقابت‌های درون حزبی شدند

تهران – ایرنا - پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات درون حزبی ایالت نیوهمپشایر، جمهوری‌خواهان ارشد مجلس و سنای آمریکا خواهان پایان دادن به این دور از رقابت‌های جمهوری خواهان و انتخاب رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا به‌عنوان تنها نامزد حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ شدند.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری آکسیوس امروز با اعلام این خبر نوشت که اکنون این فشار تشکیلات حزب جمهوریخواه بر نیکی هیلی سفیر سابق سازمان ملل برای کناره‌گیری از رقابت‌ها افزایش یافته است.

با این حال سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل با رد این درخواست‌ها اعلام کرده که کماکان در گردونه رقابت‌های درون حزبی باقی خواهد ماند.

مایک جانسون، رئیس مجلس جمهوریخواه آمریکا ساعاتی پیش در بیانیه‌ای گفت: اکنون زمان آن فرا رسیده که حزب جمهوری‌خواه حول رئیس‌جمهوری ترامپ متحد شود.

الیز استفانیک، رئیس فراکسیون جمهوری‌خواهان مجلس آمریکا نیز با انتشار بیانیه‌ای خطاب به هیلی نوشت: "کارزار انتخاباتی شکست خورده خود را تعلیق و از ترامپ حمایت کن".
همتای استفانیک در سنا، جان باراسو، نیز خواسته او را در تارنمای ایکس تکرار کرد و نوشت: دونالد جی. ترامپ نامزد احتمالی ما برای ریاست جمهوری آمریکا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha