نامزدهای انتخابات مجلس مشهد می توانند تا ۲۶ ستاد تبلیغاتی برپا کنند

مشهد-ایرنا- رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: هر نامزد انتخابات مجلس در هر یک از مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد می تواند ۲ ستاد تبلیغاتی برپا کند که در مجموع ۲۶ ستاد انتخاباتی می شود.

سید هادی طباطبایی روز چهارشنبه در نشست آموزشی با نامزدهای انتخابات مجلس در خراسان رضوی افزود: در سایر شهرها نیز متناسب با وسعت شهرها هر نامزد می تواند در هر منطقه یک ستاد بانوان و یک ستاد آقایان ایجاد کند و هر نوع ستاد تبلیغات انتخاباتی تحت عناوین کانون هواداران، ستاد مردمی و مجمع هواداران و دیگر نام ها باید در قالب ستادهای تبلیغاتی در چارچوب ذکر شده فعالیت کنند.

وی گفت: ابعاد پوسترهای تبلیغاتی برای نامزدها ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر تعیین شده است و باید آثار تبلیغاتی در قالب تصویر و زندگینامه و سوابق در همین قطع منتشر و توزیع شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی بیان داشت: باید در آثار تبلیغاتی هر نامزد، محل چاپخانه و تکثیر اقلام تبلیغاتی درج شود و عدم درج نشانی چاپخانه در این محصولات تخلف نامزد محسوب می شود.

فرماندار مشهد نیز در این نشست که با حضور نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات برگزار می شد، گفت: در مجموع ۲ هزار و ۱۶ داوطلب برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پیش ثبت نام کردند که ۸۹۲ نفر موفق به ثبت نام قطعی شدند.

محسن داوری افزود: در مجموع با طی شدن مراحل مختلف بررسی صلاحیت ها ۴۴۸ نامزد شرایط لازم را احراز کرده اند که چهار نفر با تغییر حوزه انتخابیه به دیگر حوزه انتخابیه رفته اند و در حال حاضر ۴۴۴ نامزد برای تصاحب پنج کرسی نمایندگی مجلس در این حوزه انتخابیه به رقابت می پردازند.

وی گفت: در زمینه اجرا، بهترین ظرفیت برای مشارکت مردم در انتخابات در قالب هزار و ۸۳۴ شعبه اخذ رای در شهرستان مشهد فراهم شده تا مردم در فضایی آرام و در سلامت و امنیت کامل رای دهند.

فرماندار مشهد افزود: اکنون شما نامزدهای انتخابات این فرصت را دارید تا زمینه مشارکت مردم را در قالب فضایی رقابتی فراهم کنید و مردم را به پای صندوق های رای در شهر امام رضا(ع) بیاورید.

علاوه بر حضور نامزدهای انتخابات در مشهد، سایر نامزدهای انتخاباتی در سایر فرمانداری به صورت وبیناری در این نشست آموزشی حضور دارند.

همچنین در این جلسه از ۱۲ کانال تبلیغاتی برای پخش برنامه های نامزدهای انتخابات در استان رونمایی شد. بر اساس اعلام مسوولان صدا و سیمای خراسان رضوی، ۱۲ کانال تبلیغاتی با استفاده از ۲۰ فرستنده همه مناطق زیرپوشش ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی را برای برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه ای نامزدهای مجلس پوشش می دهد.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند همزمان در سراسر کشور در چهار هزار و ۵۴۵ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی برگزار می شود.

استان خراسان رضوی با ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha