۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۵۲
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85364268
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۹۳۸ خانه شهری و روستایی در گنبدکاووس ساخته می‌شود

گرگان- ایرنا- فرماندار گنبدکاووس گفت: عملیات اجرایی ساخت ۷۲۸ واحد مسکن روستایی و ۲۱۰ واحدی مسکن شهری همزمان با دهه مبارک فجر در گتبدکاووس آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مهدی دهرویه روز چهارشنبه در نشست گروه خبری فجر گلستان به دیگر طرح‌های این شهرستان در دهه فجر اشاره کرد و افزود: مدول اول فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال بلاتکلیفی و با اعتبار ۱۳ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه اعتبارات مدول دوم نیز در حال جذب است تا مشکل فاضلاب در نقاط مختلف گنبدکاووس حل شود، افزود: عملیات اجرایی مدول دوم فاضلاب گنبدکاووس در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

فرماندار گنبدکاووس از افتتاح مجتمع ۹۶ واحدی بهارستان با اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در گنبدکاووس خبر داد و گفت: پروژه مقاوم‌سازی مسکن روستایی نیز با اعتبار ۸۱۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در گنبدکاووس آغاز می‌شود.

دهرویه با بیان اینکه افتتاح مرکز فنی و حرفه خواهران با اعتبار ۶۱۰ میلیارد ریال، افتتاح چمن منصوعی روستای ایمر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و روشنایی مرکز سوارکاری گنبدکاووس با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های گنبدگاووس در دهه فجر است، یادآور شد: همچنین عملیات ساخت پل بایلر که پل ارتباطی گنبدکاووس- کلاله است در دهه فجر امسال با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سفر رییس جمهور به گلستان اعطای مدیریت مجموعه سوارکاری به گنبدکاووس به عنوان مصوبه مورد توجه قرار گرفت که تحقق این مطالبه مردمی لبخند رضایت را بر لبان مردم شهرستان نشاند.

فرماندار گنبدکاووس به آخرین وضعیت ساخت مرکز نگهداری معتادان متجاهر در گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: مرکز معتادان متجاهر ماده ۱۶ گنبدکاووس که با حمایت دولت و خیرین با ظرفیت ۴۵۰ نفر در حال ساخت است تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

دهرویه با بیان اینکه فسادستیزی از شعارهای دولت سیزدهم و راهبردهای اصلی رییس جمهور است، یادآور شد: در راستای تحقق سیاست‌های دولت مردمی در این مسیر گام برداشتیم و با ساماندهی کمیته آرد و نان، شاهد کمترین انحراف در این حوزه هستیم و حضور مردم در صف نان به حداقل رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha