فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران: شهدا به ما یاد دادند سرباز انقلاب اسلامی باشیم+فیلم

پاکدشت - ایرنا - فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در دیدار باخانواده شهدا گفت:شهدا و خانواده معظم آنان به ما تعلیم دادند در تمام سختی های کشور سرباز انقلاب اسلامی بوده و در تهدیدها علیه کشور حضور جدی داشته باشیم.

سردار پاسدار محمد قربان ولی زاده در برنامه بازدید از خانواده شهید مهدی آرزومندی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : توفیق پیدا کردیم در کنار خانواده شهید آرزومندی در کنار پدر و مادر شهید حضور پیدا کنیم و از آنها بخواهیم که برای ما دعا کنند تا مثل آقا مهدی عاقبت بخیر شویم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران: شهدا به ما یاد دادند سرباز انقلاب اسلامی باشیم+فیلم

شهید آرزومندی در بیستم تیر ۱۳۲۷ در شهرستان تهران به دنیا آمد. پدرش مراد، مغازه‌دار بود و مادرش عشرت خانم نام دارد. مهدی پاسدار سپاه بود و در سال ۱۳۶۴ ازدواج کرد. وی از سوی سپاه به جبهه اعزام شد و روز پنجم فروردین ۱۳۶۷ با سمت نیروی اطلاعات عملیات در منطقه عملیاتی دربندیخان عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به کمر، به شهادت رسید . پیکر پاک شهید در گلزار شهدای روستای ده‌ امام شهرستان پاکدشت به خاک سپرده شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران افزود: خدا توفیق بدهد در این مسیر بتوانیم گامهایی برداریم و در برابر خانواده شهدا رو سفید و با مسئولیت هایی که داریم سربلند شویم.

سردار ولی زاده ادامه داد : سپاه حضرت سید الشهدا در راستای برگزاری کنگره شهدای استان تهران با تقدیم ۱۲هزار شهید قرار است در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ کنگره شهدا را برگزار کند.

وی گفت : درشهرستان های استان تهران به خدمت خانواده محترم شهدا شرف یاب می شویم تا از آنها ایثارگری ها و گذشت هایی که شهدا داشته و همچنین صبر و مقاومتی که خانواده محترم شهدا از اول انقلاب تا الان داشتند و پای نظام و انقلاب و رهبری ایستادند و جهاد بزرگی را شکل دادند یاد بگیریم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران خاطر نشان کرد : آنها به ما تعلیم دادند در تمام سختی ها و بحران هاحضور داشته باشیم و ما امروز محضر مادر شهید بودیم که به ما فرمود ما همواره پشتیبان نظام و رهبری هستیم هیچ چیزی هم نمی خواهیم و تا حالا هم نخواستیم و به دنبال این هستیم که اهداف و آرمانهای شهدا ادامه یابد و مسیر شهدا را دنبال کنیم و از خدا می خواهیم در این مسیری که شهدا رفتند بمانیم و هر آنچه کاری می توانیم بکنیم انجام بدهیم تا خدا از ما راضی بشود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران: شهدا به ما یاد دادند سرباز انقلاب اسلامی باشیم+فیلم

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) و سخنرانی در میان حضار به دیدار امام جمعه شهرستان پاکدشت در مصلی بزرگ امام‌ خمینی(ره) دفتر امام جمعه رفت و در مورد مسائل شهرستان با حجت ‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه پاکدشت دیدار و گفت‌وگو کرد.

سپاه پاسداران عزیز مایه قوت قلب ملت است

حجت ‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه پاکدشت در دیدار با سردار ولی زاده ضمن قدردانی و تبریک اقدامات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: وجود سپاه و پاسداران عزیز مایه قوت قلب ملت است و سپاه و بسیج در همه عرصه ها برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی پیشرو و پیشران هستند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران: شهدا به ما یاد دادند سرباز انقلاب اسلامی باشیم+فیلم

در این نشست در خصوص جهاد تبیین، نقش آفرینی شبکه تربیتی صالحین، فعالیت های فرهنگی اجتماعی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات تبادل نظر گردید.

در این دیدارها سرهنگ پاسدار غلامعلی درویش متولی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت ثامن الحجج(ع) شهرستان پاکدشت سردار ولی زاده را همراهی می‌کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha