۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85364488
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکنیک "روایت اول" در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن ضروری است

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه دلفان گفت: قصد دشمنان خدشه به انقلاب و وارونه جلوه دادن دستاوردهای آن می باشد بنابراین برای مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن، استفاده از تکنیک "روایت اول" ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمد یوسف خانی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دلفان افزود: دشمنان قصد دارند چهره طاغوت را بزک کنند که باید در این عرصه، روایت اول را به دست گرفت و نقشه آنها را برملا کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با حضور موثر مردم به پیروزی رسید تصریح کرد: پیروزی انقلاب با ترکیب بدیع ملت، امام و ضلع جدیدی از قدرت شکل گرفت که پایانی بر سلطه سلطه گران باشد.

وی با بیان اینکه امروز جوانان ما مورد هجمه و مواجه با بارش فکری دشمنان هستند افزود: جوانی، یک دوران حساس‌ است و امروز دشمنان تلاش دارند با جنگ نرم و ترکیبی، این قشر را نا امید و نقش مردم را کمرنگ کنند.

امام جمعه دلفان همچنین دهه فجر را یادآور ایثارگری و رشادت مردم ایران دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم به پیروزی رسید و با حمایت آنها نیز استمرار و حیات دارد چراکه هرجا لازم بود این مردم عزیز خوش درخشیده اند.

حجت الاسلام خانی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید از تریبون های مختلف، رسانه ها و شبکه های مجازی با تبیین و تولید محتوا نسل نوجوان و جوان را با دستاوردهای عظیم انقلاب در عرصه های سیاسی، دفاعی، عمرانی و علمی آشنا نمود.

وی ادامه داد: ۲۲بهمن یک جشن ملی از جنس مردم است بنابراین باید با بسترسازی و زمینه‌سازی مناسب، امکان مشارکت بالای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان را در این جشن ملی فراهم کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha