۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85364637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس اداره کار دماوند: با ایجاد چهار هزار و ۷۷۰ شغل جدید پیشرو در استان تهران هستیم

دماوند - ایرنا - رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دماوند گفت: از ابتدای سال تا روز جاری شهرستان دماوند با ایجاد چهار هزار و ۷۷۰ شغل جدید،جزو شهرستان های پیشرو در ایجاد اشتغال در استان تهران می‌باشد.

محمد امین خدایاری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پایان ۱۰ ماهه سال جاری شهرستان دماوند با عبور از تحقق ۱۰۰ درصدی ایجاد اشتغال و ثبت در سامانه جامع رصد اشتغال کشور تعهد خود را ایفا کرد و خوشبختانه کار متوقف نشده است و در همین چند روز آمارهای اشتغال جدید توسط دستگاهی شهرستان به ثبت رسیده است.

وی ضمن تشکر از دستگاه‌هایی که با استفاده از نیروی کار ایرانی زمینه‌های اشتغال هموطنان عزیزمان را فراهم آورده‌اند ‌عنوان‌ کرد: متاسفانه پیمانکاران برخی دستگاه‌ها اقدام به استفاده از نیروی اتباع غیرمجاز می‌کنند که تذکرات اکید و جرایم سنگین برای آنان اعمال کرده‌ لیکن توقع نظارت بیشتر در برون سپاری های دستگاه های اجرایی وجود دارد.

دبیر کارگروه اشتغال شهرستان دماوند تصریح کرد: خوشبختانه همراهی طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در رفع موانع تولید ، ایجاد زمینه های اشتغال ، تائید پرداخت تسهیلات به کارآفرینان و پیگیری حضوری در کارخانجات برای رفع مشکلات زیرساختی آنان موثر، قاطع و امیدوار کننده بوده است.

خدایاری افزود: دستگاههای اجرایی تا پایان سال حداقل ۲۰ درصد بیشتر از تهد تکلیفی خود را ایفا کنند تا همانند سال گذشته با رتبه برتر به کار خود پایان دهیم و امیدواریم این اتفاق خوشایند به نفع شهرستان با زمینه سازی دستگاه های اجرایی شهرستان محقق شود.

وی گفت: ادارات صمت، شبکه بهداشت، دامپزشکی، شرکت شهرک‌های صنعتی دماوند، فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران دماوند، دانشگاه پیام نور دماوند در صدر جدول عملکرد در حوزه اشتغال قرار دارند و بیش از ۱۰۰ درصد تعهد تکلیفی خود را محقق نموده‌اند .

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha