رییس فدراسیون: «اختلاف سلیقه»، چالش جدی ورزش زورخانه‌ای است

اصفهان - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: «اختلاف سلیقه» و «نبود همکاری سازنده»، چالش جدی ورزش زورخانه‌ای در ایران است که باید اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرعلی باران‌ چشمه، روز چهارشنبه در جلسه مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان افزود: رییسان هیات‌ها در استان‌ها باید دوست و دشمن و بدخواه را گرد یکدیگر جمع کنند و همگی به فعالیت بپردازند و این رمزِ موفقیت در عرصه ورزش است.

وی با بیان اینکه انسجام و وحدت با کمک پیشکسوتان و اداره کل ورزش و جوانان به موفقیت منجر خواهد شد، تصریح کرد: از طرف دیگر استفاده از تمام استعدادها لازمه رشد هیات ورزش زورخانه‌ای است.

رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خاطرنشان کرد: هر وزیری سر کار آمده و ما کمکی خواستیم، دریغ نکرده است، بر همین اساس بودجه قابل توجه امسال ما یعنی رقم ١٨٠ میلیارد ریال تصویب شد.

باران چشمه اضافه کرد: این فدراسیون بسیار فعال است، مجموع فعالیت شماری از فدراسیون‌ها به اندازه ما نیست، همچنین پخش مستقیم تلویزیونی از جمله ویژگی‌های برنامه‌های ما بشمار می‌رود.

وی گفت: پیشنهاد برگزاری ورزش زورخانه‌ای در محضر رهبر معظم انقلاب در دیدار چندی پیش ورزشکاران با ایشان مورد موافقت قرار گرفت و سرانجام تحقق یافت این نکته ارزشمندی در این ورزش بود، بعلاوه ایشان سفارش اکید داشتند که ورزش زورخانه‌ای بیش از گذشته در محافل مختلف فراگیر شود.

رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با پیشنهاد اینکه در مراسم افتتاحیه و اختتامیه‌های ورزشی از این رشته استفاده شود، تصریح کرد: برگزاری ورزش مورد اشاره در حرم امام رضا(ع) را در برنامه‌های خود داریم چون این ورزش، رشته ملی و باستانی ایران محسوب می‌شود.

باران چشمه اضافه کرد: اصفهان جزو سه استان برتر کشور در بسیاری از حوزه‌هاست و در ورزش پهلوانی نیز بهترین ورزشکاران، داور و مُربی و مُرشد را در این دیار داریم و سیدمهدی حسینی سرپرست سابق هیات در یک سال اخیر از برترین‌های کشور بوده است.

رییس فدراسیون: «اختلاف سلیقه»، چالش جدی ورزش زورخانه‌ای است

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان نیز گفت: به گفته بزرگان، گود زورخانه محل عبادت است، لذا باید بیش از قبل مورد توجه باشد.
جواد محمدی گفت: امروز برای نخستین بار جمعی از ورزشکاران این رشته در استانداری اصفهان با حضور استاندار و دیگر مسوولان به اجرای ورزش می‌پردازند.

حسین حسین‌زاده رییس جدید هیات نیز گفت: پیشکسوتان، مربیان و فعالان رشته، ما را تنها نگذارند تا با همکاری یکدیگر شرایط بهبود هیات رقم زده شود.

به گزارش ایرنا، در این مجمع انتخاباتی حسین حسین‌زاده در رقابت با مهدی غلامی تمام ١٣ رای ماخوده را به نام خود ثبت کرد و توانست برای مدت چهار سال بعنوان رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان انتخاب شود.

سیدمهدی حسینی و مجتبی مقامی در این مجمع به ترتیب بعنوان نایب رییس و خزانه‌دار برگزیده شدند و سیدرضا اُخروی نیز رای اعتماد مجمع را برای انتخاب در سمت هیات رییسه کسب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha