ارایه بیش از ۹۰۰ هزار خدمت مشاوره به هموطنان در ۱۰ ماهه امسال

تهران - ایرنا - جانشین معاون اجتماعی فراجا رویکرد پلیس به مسایل را اجتماعی و ایجابی دانست و گفت: در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۹۰۰ هزار خدمت مشاوره به هموطنان ارائه شده است.

به گزارش ایرنا از پلیس، سردار علیرضا حمیدی‌فر در سی‌و هشتمین همایش روز ملی مددکاری اجتماعی اظهار داشت: در یک تعریف عام، همه اقدامات پلیس را می‌توان، مددکاری اجتماعی نامگذاری کرد.

جانشین معاون اجتماعی فراجا با بیان اینکه پلیس اقدامات حمایتی و اجتماعی را صورت بندی و اجرا می کند، اظهار داشت: در تعریف اختصاصی و حرفه ای، پلیس با بهره مندی از ظرفیت ۱۸۰۰ نفر مشاور و مددکار اجتماعی در ۹۰ درصد کلانتری‌های کشور، دایره مددکاری اجتماعی را راه اندازی نموده‌است.

وی ادامه داد: این افراد با استفاده از اقدام هوشمندانه، حرفه‌ای و تخصصی، نزدیک ۷۰ درصد پرونده‌های ارجاعی را منجر به مصالحه می‌کنند.

سردار حمیدی‌فر خاطرنشان کرد: در همین رابطه در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۹۰۰ هزار خدمت مشاوره به هموطنان ارائه شده و رویکرد پلیس به مسائل اجتماع و ایجابی بوده است.

جانشین معاون اجتماعی فراجا افزود: انتظار پلیس از همه مشاغل یاورانه از جمله مددکاران اجتماعی، میانجی‌گری علمی، همراه با تسهیل گری اجتماعی و توسعه و گسترش سلامت روانی - اجتماعی در سطح جامعه است.

به گزارش ایرنا، همایش سالانه انجمن مددکاران اجتماعی ایران با عنوان «مددکاری اجتماعی و میانجی گری: تغییر به سمت آینده ای صلح آمیزتر» به میزبانی انجمن مددکاری اجتماعی ایران برگزار شد.

فدراسیون بین المللی مددکاری اجتماعی برای امسال شعار «آینده مشترک همراه با تغییرات بنیادین» را برای روز جهانی مددکاری انتخاب کرده است که آیین گرامیداشت آن بیستم اسفندماه (۱۰ مارس) در سراسر جهان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha