تردد در محورهای مواصلاتی فارس نسبت به پارسال افزایش داشته است

شیراز- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، با اشاره به ثبت ۴۱۹ میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان طی ۱۰ ماه امسال گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال چهار درصد افزایش داشته است.

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی راهداری فارس، علیرضا راستیار، استان فارس را از شاهراه ها و کریدورهای اصلی حمل و نقل جاده ای دانست و افزود: از ثبت تردد بیش از ۴۱۹ میلیونی انواع وسیله نقلیه در استان خبر داد و افزود: حدود ۵۶ میلیون از این ترددها مربوط به وسائل نقلیه سنگین است.

وی، بیشترین تردد انجام شده را مربوط به شهریور ماه دانست و ادامه داد: محورهای شیراز- مرودشت و بالعکس و کمربندی پل فسا - شیراز (جنوب – شمال) و بالعکس بیشترین میانگین تردد روزانه را طی مدت مذکور داشته اند.

او اظهار کرد: محور مرودشت - شیراز با ثبت تردد پنج هزار و ۸۵۴ دستگاه وسیله نقلیه در ساعت هفت تا هشت صبح ۲۷ مهرماه امسال بیشترین ساعت اوج تردد استان را داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس ادامه داد: بالاترین میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کوار - شیراز و بالعکس بوده است.

راستیار گفت: طی مدت مذکور افزون بر ۱۹ میلیون وسیله نقلیه از مبادی ورودی فارس وارد این استان شدند که بیشترین ورودی از جانب محور برازجان- کازرون و بیشترین خروجی نیز از سمت محور کازرون - برازجان انجام شده است.

وی اظهار کرد: ۸۷ درصد کل ترددهای استان مربوط به سواری و وانت، یک درصد اتوبوس و مابقی نیز سایر وسایل نقلیه را شامل می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha