۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۸
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85364764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: برگزاری انتخابات سالم راهبرد دولت سیزدهم است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: راهبرد دولت سیزدهم برگزاری انتخابات پرشور و سالم است و این مهم در اولویت مسوولان استان لرستان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در سالن جلسات استانداری لرستان بیان کرد: افراد همه برای دولت محترم هستند و ما مجری برگزاری انتخابات هستیم و تمام مقامات مسوول استان بر این مهم توجه کنند و در این موضوع تردید و تعارفی نداریم.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از انتخابات توسط آموزش و پرورش برگزار می شود، اضافه کرد: مولفه های اساسی مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت باید مدنظر باشد و راهبرد دولت این است و تمام توان در این مسیر بکار گرفته می شود.

وی تاکید کرد: گزارشات مردمی در این راستا سریع بررسی و رسیدگی می شود.

استاندار لرستان گفت: برگزاری کارگروه عمرانی از ملزومات برگزاری شورای آموزش و پرورش است و مدیران و شهرداران در این کارگروه باید حضور یابند.

زیویار اظهار کرد: برگزاری باشکوه اجلاس نمازدانش آموزان در این استان با جدیت پیگیری شود و در این راستا اعتبارات لازم تامین و هماهنگی‌های مورد نیاز انجام شود.

وی با اشاره به توجه به موضوع روایت پیشرفت تاکید کرد: روایت پیشرفت به معنای ما می توانیم است و هماهنگی و همراهی اجزا نیز در این مسیر باید صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha