مشکلات پرورش دهندگان میگو در بوشهر به رییس قوه قضاییه منتقل می‌شود

بوشهر- ایرنا- رییس سازمان پزشکی قانونی گفت: مشکلات پرورش دهندگان آبزیان استان بوشهر به "محسنی اژه ای " رییس قوه قضاییه منتقل تا برای رفع آن‌ها پیگیری لازم از سوی نهادهای مربوطه انجام شود.

به گزارش ایرنا " عباس مسجدی " که روز چهارشنبه به همراه رییس قوه قضاییه به استان بوشهر سفر کرده است در نشست با پرورش دهندگان آبزیان شهرستان گناوه با تاکید بر اهمیت جایگاه پرورش آبزیان در استان بوشهر به عنوان یکی از مشاغل اصلی مردم این استان و لزوم توجه به صادرات هر چه بیشتر این محصولات و حضور فعال تر در بازارهای جهانی، رفع مشکلات این قشر را ضروری دانست.

مشکلات پرورش دهندگان میگو در بوشهر به رییس قوه قضاییه منتقل می‌شود

وی قول مساعد داد تا مشکلات مطرح شده از سوی پروش دهنگان آبزیان استان را به رییس قوه قضاییه منتقل نماید تا رفع این مشکلات به صورت جدی از سوی نهادهای مربوطه مورد پیگیری قرار گیرد.

عضو هیات مدیره سایت پرورش میگوی شهرستان گناوه نیز به نمایندگی از همکاران خود در سایت "رود شور شمالی" گفت: این سایت با مساحت ۵۰ هکتار تعداد ۴۶ مزرعه پرورش میگو را شامل می شود .

" احمد زاهدی " افزود: اگر این مزارع بر اساس معیارهای علمی روز مورد بهره برداری قرار گیرند تا هفت تن میگو در هکتار تولید خواهد داشت که نقش مهمی در ارز آوری و زمینه اشتغال ۲ هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

وی با قدردانی از تامین بخشی از اعتبارات مربوط به راه اندازی این سایت از سوی دولت، ‌درخواست کرد اعتبارات بیشتری در این زمینه تخصیص یابد .

زاهدی سرعت بخشی در امر برق رسانی از سوی وزارت نیرو، پرداخت تسهیلات به پرورش دهندگان میگو برای ساخت مزارع و کمک به امر باز شدن مسیرهای صادراتی را از دیگر درخواست های مطرح شده از سوی اعضای سایت پرورش میگوی شهرستان گناوه ذکر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha