۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85364821
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کوبیدن بر طبل ناامیدی مثل بازی کردن در زمین دشمن است

قزوین - ایرنا - فرماندار شهرستان آبیک گفت: امروز وظیفه تک تک ما امید آفرینی بوده و هرکس در هر لباس و جایگاهی که بر طبل نا امیدی بکوبد، مثل بازی کردن در زمین دشمن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الله مددخانی روز چهارشنبه در نشستی که با حضور جمعی از احزاب، گروه های سیاسی، معتمدین و متنفذین اجتماعی و اقتصادی شهرستان آبیک برگزار شده بود، افزود: امروز شرایطی بر کشور و منطقه حاکم شده که منتقدترین افراد جامعه باید نقش خود را در این برهه حساس تاریخی مشخص کنند.

وی اضافه کرد: نگاهی به حوادث واقعه عاشورا به ما می آموزد که چگونه در مراودات و تصمیمات سیاسی، تصمیم گذار و اثرگذار باشیم، امروز در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و تا روزهای آینده با تمام فرازها و نشیب ها و تلاش های دشمنان جشن سربلندی انقلاب اسلامی را دور هم برگزار خواهیم کرد.

مددخانی تصریح کرد: انتقاداتی نیز در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی بیان می‌شود که البته حاکمیت نیز ضمن تمجید از عملکرد دولت سیزدهم به برخی نارسایی ها اشاره می‌کند، اما دولت مردمی و نمایندگان دولت با تمام توان در صدد رفع این نارسایی ها هستند.

این مسوول ادامه داد: اگر امروز در سایه امنیت و به پشتوانه پیشرفت ها، نقش ایران در معادلات و تصمیمات سیاسی منطقه، خاورمیانه و گاها جهان بی بدیل شده است، همگی برگرفته از آرای مردم است و به پشتوانه این نظام همواره میزان رای مردم بوده و خواهد بود.

فرماندار شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: نداشتن کرسی مستقل نمایندگی مجلس برای شهرستان آبیک یک انتقاد درستی است که به سهم خود از طریق مسوولان مربوط پیگیر این موضوع خواهیم بود.

گفتنی است در این نشست صمیمی ۲ ساعته، چهره های اثرگذار در معادلات سیاسی شهرستان به نمایندگی از شهرهای آبیک، خاکعلی، قشلاق و زیاران به بیان نقطه نظرات خود در حوزه های مختلف از جمله مشارکت حداکثری در انتخابات، انتخاب اصلح، فضای مجازی، مسوولیت پذیری و اعتلای انقلاب پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha