۱۲ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخاباتی در خراسان رضوی راه اندازی شد

مشهد-ایرنا- دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: نامزدهای نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با استفاده از ۱۲ کانال تلویزیونی در این استان از فرصت گفت و گو با مردم بهره مند شدند.

امیر فریدنیا روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نامزدهای انتخابات از ۱۲ حوزه انتخابیه در این استان از طریق ۲۰ فرستنده تلویزیونی دیجیتال می توانند مطالب تبلیغاتی خود را در قالب یک برنامه ۲۰ دقیقه ای در حوزه انتخابیه خود نشر دهند.

وی گفت: به واسطه کوهستانی و گسترده بودن برخی حوزه های انتخابیه ۲ فرستنده برای انتشار امواج و برنامه های تبلیغاتی نامزدها به کارگیری شده است.

فریدنیا ادامه داد: نامزدهایی که علاقه مند به استفاده از این زیرساخت تبلیغاتی هستند باید در سامانه ستاد تبلیغات انتخابات ثبت نام کنند؛ فرصت ثبت نام یکبار تمدید شده و نامزدها فقط تا ساعت ۲۴ امشب (چهارشنبه) فرصت ثبت نام دارند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند همزمان در سراسر کشور در چهار هزار و ۵۴۵ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی برگزار می شود.

استان خراسان رضوی با ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha