۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی باقرشهر دردست اجرا است

شهرری - ایرنا - شهردار باقرشهر از توابع شهرستان ری گفت: بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی جدید برای توسعه شهر و افزایش رضایتمندی مردم در این شهر تعریف شده که تا اردیبهشت ماه سال آینده اجرایی و ساماندهی خواهد شد. 

مرتضی همتی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از تحقق ۲ برابری درآمد شهرداری باقرشهر بدون هیچ گونه افزایش عوارض و فشار مضاعف بر مردم خبر داد و اظهار داشت: بودجه سال ۱۴۰۲ این شهرداری سه هزار میلیارد ریال بسته شده بود که با تشکیل کمیته درآمد به واسطه پیگیری مجدانه مطالبات شهرداری، این میزان به ۶ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

شهردار باقرشهر اضافه کرد: - بخشی از مطالبات شهروندان احصا و اولویت بندی شد و با توجه به توان شهرداری تصمیم بر این شد که تعدیلی در بودجه سال جاری شهرداری دیده شود.

وی افزود: در این راستا برخی از طرح های غیرضرروی حذف و طرح های مورد نیاز که از مطالبات شهروندان بود طراحی و در ریل اجرا قرار گرفت و برای مطالبات معوق مردم نیز طرح و برنامه داریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیریت شهری باقرشهر در هفت ماهه گذشته با ریل گذاری مناسب، اهدافی را پیش بینی و شرایط دسترسی به آن را نیز فراهم کرد.

۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی باقرشهر دردست اجرا است

همتی بابیان اینکه باقر شهر یکصد هکتار بافت فرسوده دارد، تاکید کرد: در سال جاری بیش از سه هزار میلیارد ریال کار عمرانی انجام شده و مطالبات معوق مانده مردم نیز اجرایی خواهد شد.

شهردار باقرشهر رفع ترافیک بهشت زهرا (س) را از مطالبات به حق شهروندان جنوب تهران عنوان کرد که با احداث و بهره برداری پل شهید جعفرزادگان توسط شهرداری باقر شهر و تزریق اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از اولویت های عمرانی این شهر قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به عنوان سال رونق تولید، حمایت ویژه از صنعتگران و تولید کنندگان شهرک انرژی در دستور کار شهرداری قرار گرفت که با تعریض مسیرهای ورودی این شهرک و بهسازی معابر آن در جهت این هدف قدمی شایسته برداشته شد و مطالبات چندین ساله مردم برداشته شود تا میزان رضایتمندی بیش از پیش گردد.

باقرشهر در جنوب تهران و همجوار با مناطق ۱۹ و ۲۰ شهرداری تهران، سازمان بهشت زهرا و محل دفن و دپوی زباله کهریزک حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha