۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۱۰
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85364900
T T
۳۳ نفر

برچسب‌ها

۲۶ راه روستایی مسدود شده از برف در قزوین بازگشایی شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین با اشاره به اینکه بارش برف ۵۶ راه روستایی در استان را مسدود کرده بود، گفت: هم اکنون و با همت راهداران ۲۶ راه روستایی بازگشایی شده و عملیات برفروبی در سایر مناطق همچنان ادامه دارد.

جواد حق لطفی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بارش برف همراه با باران که از روز گذشته در سطح استان آغاز شده بود، برف بیشتر محورهای کوهستانی و سردسیر استان را فرا گرفته است.

به گفته وی، مناطق رودبار الموت شرقی و غربی، طارم سفلی، کوهین و طالقان از جمله بخش های مهمی در استان بودند که بارش برف در آنها منجر به عملیات برفروبی و نمک پاشی در ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر از سطح جاده های ارتباطی شد.

حق لطفی با اشاره به اینکه هشت تیم راهداری عملیات بازگشایی معابر روستایی استان را انجام می دهند، تاکید کرد: در حال حاضر بارش باران در اکثر راه های ارتباطی استان جریان دارد و تمامی گردنه ها نیز با پدیده مه روبرو هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی، از اواخر امشب سامانه بارشی از استان عبور خواهد کرد اما با توجه به برودت هوا، احتمال یخبندان در سطح جاده ها وجود دارد و به رانندگان توصیه می کنیم تا ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری، در صورت سفر زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از هرگونه سرعت و سبقت بی مورد در طول مسیر خودداری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha