ارتباط مسوولان با مردم اولویت اصلی دولت سیزدهم است

گرگان  - ایرنا  - استاندار گلستان گفت: به حداقل رساندن فاصله ارتباط مسوولان دستگاه‌ها با مردم از طریق ارتباط با آنان از اولویت‌های دولت مردمی سیزدهم برای حل مسایل و مشکلات است.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در نشست با مردم شهر مزرعه شهرستان علی‌آبادکتول افزود: تحقق این برنامه دولت سیزدهم، در استان گلستان با برگزاری میز خدمت مدیران کل استانی و شهرستانی، برای رفع مسایل و مشکلات مردم این استان به اجرا درآمده است.

وی یادآور شد: تا پایان سال جاری نیز طرح سفر و دیدار با مردم در تمامی ۳۷ شهر استان با برگزاری میز خدمت مسوولان دستگاه‌های استانی انجام خواهد شد.

زنگانه در ادامه با اشاره به ظرفیت نیروگاه سیکل ترکیبی علی‌آبادکتول در توسعه استان گفت: اجرای طرح‌های توسعه افزایش تولید برق و ایجاد خط انتقال برق از این نیروگاه به شهرک هزار هکتاری اترک به طول ۵۲.۵ کیلومتر از اهمیت به‌سزایی در توسعه اقتصادی استان برخوردار است.

وی از مسوولان شرکت برق استان خواستار تسریع در تسویه مطالبات آن دسته از کشاورزانی شد که اجرای طرح انتقال برق نیروگاه سیکل ترکیبی علی‌آبادکتول به شهرک هزار هکتاری اترک از داخل زمین‌های کشاورزی آن‌ها عبور می‌کند.

استاندار گلستان همچنین خواستار راه‌اندازی کانون فرهنگی مسجد با مشارکت دستگاه‌های مرتبط و حل مشکل تحصیل دانش آموزان مقطع متوسطه شهر مزرعه توسط اداره کل آموزش و پرورش استان شد.

آغاز طرح گردشگری سد کبودوال
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان نیز گفت: عملیات اجرایی طرح گردشگری سد کبودوال با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در ایام الله دهه فجر امسال به طور رسمی آغاز می‌شود.

ایرج حیدریان افزود: برنامه اجرای طرح مزبور سه سال و از طرح‌هایی از جمله ورزش‌های آبی، اقامتگاه و مراکز خرید ساخته خواهد شد.
سد در حال بهره‌برداری کبودوال واقع در جنوب شهر علی‌آباد کتول، از نوع خاکی همگن، با ارتفاع ۳۳ متر از پی، عرض تاج ۱۰ متر و طول تاج هزار و ۳۷۲ متر و دارای حجم تنظیمی سالانه ۵۰ میلیون متر مکعب آب است.

ارتباط مسوولان با مردم اولویت اصلی دولت سیزدهم است

در حاشیه دیدار استاندار گلستان با مردم شهر مزرعه، میز خدمت مدیران دستگاه‌های اداره کل استان برپا و به سوالات مراجعه کنندگان پاسخ داده شد.

شهر مزرعه از توابع شهرستان علی‌آبادکتول ۱۰ سال قبل تاسیس شده و اقتصاد اصلی ساکنان آن بر پایه کشاورزی استوار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha