۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85365068
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف پارچه قاچاق در جنوب پایتخت/ دستگیری عوامل ناامنی در تهرانسر

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۹ هزار متر پارچه قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی افشاری روز شنبه با اشاره به کشف ۴۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق در جنوب تهران اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین موفق به کشف محل دپوی این کالاها در محدوده جنوب شهر شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری پارچه خارجی قاچاق در زیرزمین یک باب ساختمان مسکونی در جنوب تهران نگهداری می‌شود که فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اضافه کرد: کالاها شامل ۴۷۶ رول (۲۸۵۶۰ متر) پارچه محصول کشورهای چین و هند بوده که پرونده تخلف مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ افشاری یادآور شد: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندارد لازم بوده و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می اندازند؛ از شهروندان درخواست دارد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با پلیس تماس بگیرند.

دستگیری عوامل ناامنی اجتماعی در تهرانسر

سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت نیز با اعلام دستگیری عوامل ناامنی در منطقه تهرانسر، گفت: با دریافت خبری مبنی بر حضور اراذل و اوباش در محله تهرانسر تهران و تخریب اموال شهروندان، مشخص شد این افراد با استفاده از سلاح سرد با آسیب رساندن به یکی از شهروندان که یکی از پرسنل بیمارستان ولیعصر (عج) بود قدرت نمایی میکردند.

سرهنگ قاسم پور با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر به سرعت به محل اعزام و ۵ متهم را که از اراذل و اوباش سابقه دار بوده اند و قصد حمله به ماموران با سلاح سرد را داشتند، با استفاده از شگرد های پلیسی و قانون بکارگیری سلاح، در محل زمین گیر و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود که اخلال در نظم و امنیت اجتماعی بود اعتراف کردند و دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

دستگیری سارق سابقه دار لوازم خودرو پایتخت

رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک سارق لوازم خودرو و دو مالخر اموال مسروقه خبر داد و گفت: متهم در بازجویی های پلیس به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

سردار علی ولی پور گودرزی،اظهار داشت: با شکایت یکی از شهروندان درخصوص سرقت داخل خودرو تحقیقات پلیس آغاز و در همان گام نخست تلفن همراه یکی از سارقین را داخل خودروی شاکی پیدا کردند.

این مقام پلیس با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شدند در رصدهای اطلاعاتی هویت سارق را شناسایی کنند ادامه داد: در شاخه دیگر از بررسی‌های پلیسی مشخص شد که سارق اموال سرقتی را به ۲ مالخر می فروشد.

وی عنوان کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه سارق و ۲ مالخر شناسایی و در عملیات جداگانه و مستقل هر ۳ متهم دستگیر شدند
به گفته رییس پلیس آگاهی تهران، از مخفیگاه متهمان تعدادی قطعات و تجهیزات خودرو کشف و سارق به ۱۰۰ فقره سرقت و فروش اموال مسروقه به ۲ مالخر اعتراف کرد.

سردار گودرزی با بیان اینکه تاکنون ۱۰ مال باخته شناسایی شده اند اضافه کرد: هر ۳ متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضایی معرفی و با دستور قضایی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت خودرو پایگاه یکم این پلیس قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha