فاز اول کارخانه آهک هیدراته پلدختر تا پایان سال به بهره برداری می رسد 

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار پلدختر گفت: عملیات اجرایی فاز اول کارخانه آهک هیدراته این شهرستان به اتمام رسیده و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، حمید خادم روز پنجشنبه در جلسه شورای قضایی پلدختر که با حضور رییس کل دادگستری استان در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر فاز اول کارخانه آهک هیدراته طرح های خوبی از جمله ایستگاه های پمپاژ با توجه به جمعیت ۶۰ درصدی کشاورزان در پلدختر در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه های پمپاژ بخش مهمی از مشکلات کشاورزان منطقه را برطرف می کند، افزود: فاز اول ایستگاه های پمپاژ واشیان، جایدر، رنگین بان و چم مهر در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

فرماندار پلدختر همچنین به اقدامات مهم دولت سیزدهم در ۶ ماه اول امسال اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت ۵۱ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

خادم اضافه کرد: گازرسانی به روستاهای شهرستان، تکمیل پل شهدای معمولان، پل برگلان سوخته، تصفیه خانه شهر و طرح های آبرسانی پاعلم از جمله مهم ترین این طرح ها است.

وی بیان کرد: سیل فرودین ماه ۹۸ مشکلاتی را در این شهرستان به وجود آورد که آثار و تبعات آن هنوز پابرجاست.

فرماندار پلدختر ظرفیت نیروی اداری و انسانی شهرستان را بسیار پایین دانست و ادامه داد: پلیس فتا یک نیاز ضروری در شهرستان پلدختر است که انتظار داریم این موضوع حل شود.
خادم افزود: تسهیلات کشاورزی و سیل زدگان پلدختر با وجود پیگیری های زیاد هنوز به نتیجه نرسیده است و انتظار داریم با پیگیری رییس کل دادگستری لرستان این مهم نیز برطرف شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha