نخستین باشگاه موتورسواری شمال غرب در تبریز افتتاح شد

تبریز- ایرنا- نخستین باشگاه خصوصی موتور سواری و اتومبیلرانی شمال غرب کشور در تبریز فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، این باشگاه در زمینه های آموزشی، فرهنگی و حرفه ای در ۲ بخش مردان و زنان فعالیت خواهد کرد.

مدیر این باشگاه ورزشی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نیاز به آموزش دانشگاهی در این رشته ورزشی در آذربایجان شرقی احساس می شد از این رو با سپری کردن دوره حرفه ای موتورسواری در تهران و شرکت در کلاس مربیگری فدراسیون تصمیم به راه اندازی این باشگاه گرفتیم.

حامد آبادی با بیان اینکه ۲۰ سال است که به طور حرفه ای در رشته موتورسواری فعالیت می کند، افزود: با اخذ مجوزهای لازم، امروز شاهد راه اندازی باشگاه در تبریز هستیم.

وی به اهداف راه اندازی این باشگاه اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی و نحوه استفاده درست از موتور، آموزش و خروج از استفاده های سنتی از این وسیله از جمله اهدافم است.

آبادی ادامه داد: بحث فنی و نگهداری از موتور، برگزاری دوره های آموزشی مبتدی تا حرفه ای و دوره های آماتوری به صورت تئوریک نیز در این باشگاه ارایه می شود.

وی افزود: به دنبال آکادمیک کردن فرهنگ استفاده از موتور در استان هستیم تا بعد قهرمانی و حرفه ای را نیز تقویت کنیم.

آبادی گفت: در موضوع آموزش آماتوری، تجهیزات لازم را در اختیار کارآموزان قرار می دهیم اما در بخش حرفه ای، خود علاقه مندان باید تجهیزات لازم را داشته باشند.

نخستین باشگاه موتورسواری شمال غرب در تبریز افتتاح شد

مدیر این باشگاه هزینه حضور در دوره های آماتوری و حرفه ای را ۱۵ و ۲۵ میلیون ریال برای چهار جلسه اعلام کرد و گفت: محل تمرینات و آموزش های عملی مجموعه یادگار امام تبریز است.

آبادی اظهار کرد: برای ایجاد پیست اختصاصی باشگاه نیز برنامه ریزی کرده ایم که امیدوارم با جذب حامی مالی در آینده این اتفاق نیز بیفتد.

وی دیگر برنامه باشگاه را جذب نفرات مستعد و تشکیل تیم اعلام کرد و گفت: شرکت در مسابقات با نام تبریز از جمله برنامه های باشگاه است.

وی بیان کرد: موتور سواری ورزش است و باید در جامعه معرفی و شناسانده شود هر چند تجهیزات این رشته گران است اما علاقه مندان و عاشقان زیادی دارد و نیاز به حمایت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha